Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarin ikä ? Gallup (2), 10/2013->

<< < (15/17) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  3.12.2015     kello on 10:25 --- ;D Jokos mopoautoon saa laittaa koukun - tervetuloa vaan joukkoon sellainenkin karavaanari  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Saa, jos nykyisin suosittuja rinnakkain istuttavia kopillisia traktorimönkijöitä pidetään mopoautoina, ainakin nuoriso ajattelee niin.  8)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  3.12.2015     kello on 10:41 ---Saa, jos nykyisin suosittuja rinnakkain istuttavia kopillisia traktorimönkijöitä pidetään mopoautoina, ainakin nuoriso ajattelee niin.  8)

--- Lainaus päättyy ---
No, niin paineita pojalles  ;D Kuvia kehiin kun aika koittaa  ;D

Aika sälli, jos torirallia ajaa "kaatokoppi" perässä..  :P

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  3.12.2015     kello on 10:25 ---^
 ;D Jokos mopoautoon saa laittaa koukun - tervetuloa vaan joukkoon sellainenkin karavaanari  :laugh:

..toisaalta jos kyytiläisten ikää vain kysellää, niin 2010kin pitäisi lisätä, kun niistä parhaimmat osaa jo varmaan lukea ja kirjoittaa tänne 8)öö.. ja sitten joka vuosi korjailisin. Juu. ei kiitos - edes fb-profiilia en noin usein päivittele  :-*

--- Lainaus päättyy ---

Ei tuota ikää tarvitse itse korjailla.   Kun kerran laittaa profiiliin syntymäajan,  niin ikä muuttuu ihan automaattisesti joka vuosi.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  3.12.2015     kello on 10:51 ---
Ei tuota ikää tarvitse itse korjailla.   Kun kerran laittaa profiiliin syntymäajan,  niin ikä muuttuu ihan automaattisesti joka vuosi.

--- Lainaus päättyy ---
No-niin, mulla tuo kokemattomuus paistaa  :-[  :D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  3.12.2015     kello on 10:48 ---Aika sälli, jos torirallia ajaa "kaatokoppi" perässä..  :P

--- Lainaus päättyy ---

No tuohon mitä hän sitten 4 vuoden päästä pääsee ajamaan ei voi laittaa 600 kiloa raskaampaa kärryä joten ei tartte Poksia hankkia.  :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View