Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarin ikä ? Gallup (2), 10/2013->
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 3.12.2015 kello on 10:25 --- ;D Jokos mopoautoon saa laittaa koukun - tervetuloa vaan joukkoon sellainenkin karavaanari :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Saa, jos nykyisin suosittuja rinnakkain istuttavia kopillisia traktorimönkijöitä pidetään mopoautoina, ainakin nuoriso ajattelee niin. 8)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 3.12.2015 kello on 10:41 ---Saa, jos nykyisin suosittuja rinnakkain istuttavia kopillisia traktorimönkijöitä pidetään mopoautoina, ainakin nuoriso ajattelee niin. 8)
--- Lainaus päättyy ---
No, niin paineita pojalles ;D Kuvia kehiin kun aika koittaa ;D
Aika sälli, jos torirallia ajaa "kaatokoppi" perässä.. :P
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 3.12.2015 kello on 10:25 ---^
;D Jokos mopoautoon saa laittaa koukun - tervetuloa vaan joukkoon sellainenkin karavaanari :laugh:
..toisaalta jos kyytiläisten ikää vain kysellää, niin 2010kin pitäisi lisätä, kun niistä parhaimmat osaa jo varmaan lukea ja kirjoittaa tänne 8)öö.. ja sitten joka vuosi korjailisin. Juu. ei kiitos - edes fb-profiilia en noin usein päivittele :-*
--- Lainaus päättyy ---
Ei tuota ikää tarvitse itse korjailla. Kun kerran laittaa profiiliin syntymäajan, niin ikä muuttuu ihan automaattisesti joka vuosi.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 3.12.2015 kello on 10:51 ---
Ei tuota ikää tarvitse itse korjailla. Kun kerran laittaa profiiliin syntymäajan, niin ikä muuttuu ihan automaattisesti joka vuosi.
--- Lainaus päättyy ---
No-niin, mulla tuo kokemattomuus paistaa :-[ :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 3.12.2015 kello on 10:48 ---Aika sälli, jos torirallia ajaa "kaatokoppi" perässä.. :P
--- Lainaus päättyy ---
No tuohon mitä hän sitten 4 vuoden päästä pääsee ajamaan ei voi laittaa 600 kiloa raskaampaa kärryä joten ei tartte Poksia hankkia. :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta