Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarin ikä ? Gallup (2), 10/2013->
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 4.10.2013 kello on 08:37 --- Hiuskarvan varassahan tuo sinunkin tulevaisuus on ollut ! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ja ei muuta kun tulla tupsahti ripuloiva ja maitorupinen vaaterepailessa vilistävä pellavapää. ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 3.10.2013 kello on 20:53 ---Siinä ekassa, vanhassa äänestyksessähän minä sitä ikää erityisesti pyydinkin kirjoittamaan, ruksi vuosikympille ja vuosi sitten kirjoittaen.
--- Lainaus päättyy ---
Keräiletkö tietoja ihmisistä vai miksi moinen uteliaisuus? :o
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 6.10.2013 kello on 09:34 ---Keräiletkö tietoja ihmisistä vai miksi moinen uteliaisuus? :o
--- Lainaus päättyy ---
Ei tartte vastata jos noin epäluuloinen ja epäileväinen ollaan. ;D
JPS:
Yllätys oli ainakin minulle tämän äänestyksen tulos.
Aika yleisesti käsittääkseni karavaanarit mielletään ns eläkeläisten harrastukseksi ja näin olin itsekin mieltänyt, varmaan heitä onkin paljon kun on aikaa reissata tai oleskella kausipaikalla mutta ainakin orgilaisissa on paljon 60,70 ja jopa 80 luvulla syntyneitä.
Muutaman kerran olen kuullut saunakeskusteluissa huolen tulevaisuudesta kun ei ne nuoremmat enää harrasta,ehkäpä asia ei olekkaan niin Thumb
Fenix:
Mitenkään väheksymättä monen seniorikansalaisen tietokoneenkäyttöä, niin taitaa silti tämä nettipalstoilla kirjoittelu olla enempi alle 5-kymppisten hommia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta