Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

VeriRyhmä

<< < (15/19) > >>

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa -  3.03.2015     kello on 21:25 ---RYHMÄN NIMI KARAVAAN ORG jos kyseleevät niin PERUSTETTU turussa Thumb
PS:JA NYT KAIKKI LUOVUTTAMAAN ja AUTTAMAAN Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---
    Käytännössä Tampereella merkkasivat vihkoon luovutukseni, jossa jo oli muutama nimi. Sanoi että myöhemmin naputellaan koneelle.
   Selailin tätä ketjua läpi, surukseni tein sen havainnon: Jos kaikki jotka ilmoittivat etteivät luovuta, poistettaisiin--- olisi juttua kovin vähän. :(
  Mutta kyllä me vähemmistönäkin saadaan muutama litra aikaan. :D :D
  Kesällä minuunkin valitettavasti, iskee ikärasismi jo toistamiseen. :(

hartsakoski:
Käykää luovuttamassa,sitä kehittyy ilman vaivannäköä lisää.
Aikoinaan olin aktiiviluovuttaja,valitettavasti enää ei kelpaa.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa -  3.03.2015     kello on 21:25 ---.RYHMÄN NIMI KARAVAAN ORG

--- Lainaus päättyy ---
  Poikkesin eilen Tampereen pisteessä. Henkilökunta siellä mielestäni jakautuu kahteen pääryhmään- mukaviin ja- helvetin mukaviin. Tyttö pyynnöstäni tarkisti ryhmämme hengissä olon, hengissä oli, tosin luovuttajia vielä mahtuu. :D
  "olalaa" tuntuu olevan poissa meidän saitilta, ainakin toistaiseksi?

olalaa:
Hei pitkästä aikaa.Olen jäänyt eläkelle 1.5.16 jonka johdosta en ole enää mukana spr:n toiminassa .Joten joku muu voisi otaa veto vastuun tästä veriryhmästä.sen voi tehdä samalla kun käy luovutamassa verta.Kertoo vaan asian kun ilmotautuu luovutukseen.Joku kyseli voiko käydä yksin luovutamassa .Se on mahdollista riitää kun mainitsee että merkaavat luovutuksen karavaan org ryhmälle.Siis ei tarvitse mennä porukalla.Itse en enää saa luovutaa sepelvaltimo taudin takia.

Terv:Ola
Ps.vierailen sivustolla harvoin(eläkeläisen kiireet)

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa -  8.01.2017     kello on 19:20 ---Hei pitkästä aikaa.Olen jäänyt eläkelle 1.5.16 jonka johdosta en ole enää mukana spr:n toiminassa .Joten joku muu voisi otaa veto vastuun tästä veriryhmästä.sen voi tehdä samalla kun käy luovutamassa verta.Kertoo vaan asian kun ilmotautuu luovutukseen.
Terv:Ola

--- Lainaus päättyy ---
   Taitaa meidän porukka olla sairasta/käydä usein vieraissa (alle 4 kk. välein) kun luovuttajia ei juurikaan ole. :( :(
   Minuunkin iskee ikärasismi jo toistamiseen,ilmeisesti viimeistä kertaa.
   Kävin tänään hyvästelemässä Tampereen veripalvelun henkilökunnan. Väki on vaihtunut tänä aikana kokonaan.
  Odottelen vielä 100 kertaa luovuttaneille jonkinlaista juhla tilaisuutta joka minulle syksyllä luvattiin.
  Sikäl ku porukassa löytyy luovuttajia, ottakaa joku vetovastuu, ei siinä kuulemma ole juurikaan mitään hommaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View