Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Ongelma, ja sen ratkaisu?

<< < (2/4) > >>

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija -  2.10.2013     kello on 10:04 ---Kyllä tää kysymys kiinnostaa... Olisi kiva kuulla, onko joku keksinyt hyviä ideoita!

Meillä Canonin järkkäri ja iPadin tabletti, jossa ei ole minkäänlaista muistikortin lukijaa.

--- Lainaus päättyy ---

Tällä http://www.verkkokauppa.com/fi/product/38710/ctjbj/Apple-iPad-Camera-Connection-Kit-kameraliitantapaketti

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu -  2.10.2013     kello on 09:44 ---.. ja digijärkkäri..

--- Lainaus päättyy ---
Mnkälaiset liittimet kamerassa?

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija -  2.10.2013     kello on 10:04 ---Kyllä tää kysymys kiinnostaa... Olisi kiva kuulla, onko joku keksinyt hyviä ideoita!

Meillä Canonin järkkäri ja iPadin tabletti, jossa ei ole minkäänlaista muistikortin lukijaa. Eli matkan varrelta saa kuvia esim Facebookiin vain kännykästä. Joskus jonkun spessun (todistekuva  ;D amerikanjääkuikasta) olen kuvannut järkkärin näytöltä kännykällä ja sitten eteenpäin!

Mites muuten se uudentyyppinen muistikortti; Eye-fi tai jotain, joka osaisi ottaa yhteyden tablettiin, kun pääsee wi-fi-yhteyteen? Onko siitä kellään kokemuksia? Mulle se on vielä aika hämärä systeemi!

--- Lainaus päättyy ---

Ipadille saa canonin appsin millä voi siirtää langattomasti kuvat padille, mutta kameran tulee tukea moista.

Kaija:
^ meidän "vanhat" Eos 7 ja 60D ei varmaan ole kuulleetkaan moisesta hommasta, joka niiden pitäisi osata?

Weiccon linkin härpäke ratkaisisi toisen kameran kohdalta tän. Tottakai toisessa on sd ja toisessa sf-kortti.  :(
Toisaalta iPadin kapasiteetti ei kovin isoja kuvamääriä edes kestäisi. Mutta kun saisi edes joskus jokusen kuvan ihan tuoreeltaan.  :)

ttdriver:
Menee vähän ohi kysymyksestä, mutta Apple-myönteisenä on pakko todeta, kuinka helppoakin voi olla. Kuvaan nykyisin kaiken iPhonella. Kuvan ottamisen jälkeen se siirtyy automaattisesti reissussa mukana olevaan iPadiin ja kotona olevaan iMaciin. Vaatii tosin WiFi-yhteyden. Kaikille ei riitä iPhonen kameran tarkkuus, joka esim. eilen ottamassani kuvassa on 3264 x 2448, mutta minulle se riittää.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View