Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Jälleen vaunupalo
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 9.12.2015 kello on 05:24 ---toi yks säikeinen on kans vaunu/auto käytöss aika paha vian aiheuttaja, kun raskas jäykkä johto tärisee joutuu ruuviliitokset lujille
--- Lainaus päättyy ---
En ole mikään sähkäri, mutta joskus olen muistaakseni joltain sähkäriltä kuullut, että autossa ei saisi käyttää kiinteän asennuksen yksisäikeisiä.
Oikaiskaa, jos asia on toisin.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.12.2015 kello on 07:33 ---En ole mikään sähkäri, mutta joskus olen muistaakseni joltain sähkäriltä kuullut, että autossa ei saisi käyttää kiinteän asennuksen yksisäikeisiä.
--- Lainaus päättyy ---
Niinhän se munkin mielestä menee...
Rölli:
ja ellen väärin muista niin suomessa jossain välissä asuntovaunuissa vaadittiin...
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 9.12.2015 kello on 05:24 ---toi yks säikeinen on kans vaunu/auto käytöss aika paha vian aiheuttaja, kun raskas jäykkä johto tärisee joutuu ruuviliitokset lujille
--- Lainaus päättyy ---
Aivan. Mutta eikös kaapeli kuitenkin kiinnitetä rakenteisiin, varsinkin pistorasioiden ja jakorasioiden vierestä. ::)
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.12.2015 kello on 07:33 ---En ole mikään sähkäri, mutta joskus olen muistaakseni joltain sähkäriltä kuullut, että autossa ei saisi käyttää kiinteän asennuksen yksisäikeisiä.
--- Lainaus päättyy ---
Ja asennukset valmistajan vastuilla. Mutta tuo lanka mallin johto kun heilahtaa liitoksessa niin liitos on löysä sen jälkeen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta