Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Fiat 2,3 jtd lämppärin säädin

<< < (2/2)

Oulaa:
voisiko joku Fiatin omistaja pliiiiiissss   :-* :'(  kerto että tuleeko se ilmavirta lämpöisenä vai katkooko säädin sen lämpötilan kylmäksiiiiiiiiiiii iiii
esim Mersu 200 riselisäämme ei todellakaan ole säätö noin karkea kuin Fiatissa .
Pitkään ajoin Citroen Xsaralla joka kanssa antoi saman tyyppisesti lämpöä kuin Fiatti
Mutta tämän Fiattimme säätö on tosi karkeaa joten kysyn siksi kun en ole muita Fiatteja kokeillut.

Peruskoulutukseltan i olen autonasentaja niiltä ajoilta kun meitä opetetiin korjaamaan autoja  ::)
ei pelkästään vaihtamaan osia ja lukemaan diaknoosia tai päivvastoin :-X

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  4.10.2013     kello on 06:01 ---voisiko joku Fiatin omistaja pliiiiiissss   :-* :'(  kerto että tuleeko se ilmavirta lämpöisenä vai katkooko säädin sen lämpötilan kylmäksiiiiiiiiiiii iiii

Mutta tämän Fiattimme säätö on tosi karkeaa joten kysyn siksi kun en ole muita Fiatteja kokeillut.

Peruskoulutukseltan i olen autonasentaja niiltä ajoilta kun meitä opetetiin korjaamaan autoja  ::)
ei pelkästään vaihtamaan osia ja lukemaan diaknoosia tai päivvastoin :-X

--- Lainaus päättyy ---

Minulla fiat 2,8 idtd vm-99 ja siinä kun asettaa joko 1-4 asentoa puhaltimelle ja sitten sen lämmön säätimen vaadittavaan kohtaan, niin pukkaa tasaseen sen mitä pyytää..ei katko ei.

Paitsi kun talvella 5 vaihteella MENNÄ KÖRÖTTELEN TASASEEN 80km ILMAN vetoja niin lämpö putoaa koneessa niin että se vaikuttaa jo sisälämpöön..

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  4.10.2013     kello on 08:54 ---Minulla fiat 2,8 idtd vm-99 ja siinä kun asettaa joko 1-4 asentoa puhaltimelle ja sitten sen lämmön säätimen vaadittavaan kohtaan, niin pukkaa tasaseen sen mitä pyytää..ei katko ei.

Paitsi kun talvella 5 vaihteella MENNÄ KÖRÖTTELEN TASASEEN 80km ILMAN vetoja niin lämpö putoaa koneessa niin että se vaikuttaa jo sisälämpöön..

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos !

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  4.10.2013     kello on 08:54 ---Minulla fiat 2,8 idtd vm-99 ja siinä kun asettaa joko 1-4 asentoa puhaltimelle ja sitten sen lämmön säätimen vaadittavaan kohtaan, niin pukkaa tasaseen sen mitä pyytää..ei katko ei.

--- Lainaus päättyy ---
Webasto avuksi..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View