Tekniikkakeskustelut > Projektit
Rojektina Kafi Future 582 -89
plagu:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 30.09.2013 kello on 13:18 ---Jep, vm. -89 - autenttinen Thumb
Aisan muovikotelokin paikallaan..
Edit: minusta tämä takalasi ei alkujaan kuulu :-X
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
paljonkos tuollaisella helmellä on pyyntiä ;D
Juriihi:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 2.10.2013 kello on 07:06 --- Minkälaisia liimoja/massoja käytät, kun alkaa tuo lämpötila laskea?
--- Lainaus päättyy ---
Puuosat ruuvien(rst) ja hakasten lisäksi on liimattu polyuretaaniliimama ssalla pintaverhouspeltiin ja Foamin olen liimannut kiilto kestopur pl 250. Puuosat toisiinsa olen naittanut Kiillon kosteuden kestävällä puuliimalla(b3). Tosi on, että ilmat ovat viilenneet ja siksi kiirettä pitää jotta saisi vaunun sille mallille jotta, talvella voi sitten asentaa pintaverhouslevyjä sisälle ja sekä fiksata kaappeja sekä muita mööbeleitä mitä on nyt purettuna. Mutta vielä on toistaiseksi liimat kuivunu tosin hitaammin kuin lämpimän ilman aikana.
Juriihi:
--- Lainaus käyttäjältä: plagu - 2.10.2013 kello on 08:54 ---paljonkos tuollaisella helmellä on pyyntiä ;D
--- Lainaus päättyy ---
Valitettavasti tässä plogisa esiintyvä vaunu ei ole myytävänä :)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: plagu - 2.10.2013 kello on 08:54 ---paljonkos tuollaisella helmellä on pyyntiä ;D
--- Lainaus päättyy ---
Jaa.. jos kyssäri oli mulle, niin laitappa YV:tä ^-^
Juriihi:
Taas on purkuryhmä käynyt paikalla ja nyt sitten sai "saniteettitilat" puolestaan väistyä remontin ajaksi ;D. Ei vieläkään tullut vastaan ehjää katonrunkopuuta. Eli jatketaan purkua etiä päiten, mutta sitä ennen korjataan purettua.
Ja niin kivasti vesihelmet roikkuivat katossa kun eriste poistettiin :D. Nyt saa katto saa jäädä kuivumaan tuolta osin, lämmöthän meillä on ollut päällä jo tovin aikaa sähköllä ja hyvin tarkenee sitten kun oikeen halutaan tehostaa lämmitystä niin laitamma kaasun tulille ;).
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta