Tekniikkakeskustelut > Projektit
Rojektina Kafi Future 582 -89
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Juriihi - 6.01.2014 kello on 14:28 ---Tuota olen miettinyt, että mitenkä tuo suihkussa käynti on luonnistanut aikoinaan tuolla Kafin-saniteettitiloissa :D. On se sen verta ahdasta koppi tuo vessassa rypeä ja pestä itseään, meininki on ollut samaa luokkaa kuin elefantilla posliinikaupassa :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Tietääkseni joku muukin vanuilija on pistänyt suihkun ulos ikkunasta ja suihkutellut siellä. Niin sehän ei ole itsensä paljastelua--vaan pesua. ;D ;D ;D
fortsonmies:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 5.01.2014 kello on 22:08 --- Minä pidän noita patterien alla olevia tuloilma-aukkoja tärkeinä, lisäsin niitä kolme tuohon Spriteen. Sen jääkaapin alta tulevan kylmän ilman tupaan tulon estin. Nyt se tarvittaessa tulee tupaan jääkaapin yläosasta lämminneenä, sikäli kun venttiilit avataan, kuumalla ne on kiinni, jolloin jääkaapin lämpö menee ulos. Myös oven alaosan tukin, josta tuli vetoa, nyt pärjään vaunussa ohuilla sukilla pikku pakkasillakin-- vaimo pistää villasukat.
Vesijohdottomuus lienee teillä harkittu valmiiksi, me ei ihan heti siitä luovuttaisi-- eikä harmaavesi säiliöstä.
--- Lainaus päättyy ---
Itse en tukkisi jääkaapin alla olevia aukkoja, mitä jos tulee kaasuvuoto?
Niin taitaa rueta haisemaan, tietenkin voi laittaa tehokkaan kaasuhälyttimen Thumbd.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: fortsonmies - 7.01.2014 kello on 07:28 ---Itse en tukkisi jääkaapin alla olevia aukkoja, mitä jos tulee kaasuvuoto?
Niin taitaa rueta haisemaan, tietenkin voi laittaa tehokkaan kaasuhälyttimen Thumbd.
--- Lainaus päättyy ---
Anteeksi huono Suomen kielen taito. :( :(
En tukkinut lattiassa olevaa jääkaapin tuloilma-aukkoa. Vaan kylmän ilman tulon "tuvan" puolelle. "Tuvan" puolelle tein lattiaan kolme tuloilma aukkoa lisää, joista mahdollisen kaasuvuodon toivon löytävän ulos.
Juriihi:
Rupeaa olemaan aika käynnistää remonttihommat taasen kun kelitkin on suotuisat. Eli jatketaan siitä mihinkä jäätiin viimevuonna, eli lattian korjaukseen. Mutta siitä lisää kun saadaan hommat kunnolla käyntiin :P.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Juriihi - 9.03.2014 kello on 21:26 ---Rupeaa olemaan aika käynnistää remonttihommat taasen kun kelitkin on suotuisat. Eli jatketaan siitä mihinkä jäätiin viimevuonna, eli lattian korjaukseen. Mutta siitä lisää kun saadaan hommat kunnolla käyntiin :P.
--- Lainaus päättyy ---
Ja kuvia kun homma edistyy. Mukava seurata projekstiasi. Tsemppiä! Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta