Tekniikkakeskustelut > Projektit

Rojektina Kafi Future 582 -89

<< < (22/69) > >>

RRR:
On. Nättiä jälkeä.

pelsam:
Kun irroitat levyjä ja eristeitä vaunun seinistä ja liimaat uudet, niin käykö siinä niin, että ulkopuoli on aalloilla ja mutkalla??

Juriihi:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 28.10.2013     kello on 21:30 ---Loistavaa työtä. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: RRR - 29.10.2013     kello on 08:22 ---On. Nättiä jälkeä.

--- Lainaus päättyy ---

positiivista palautetta on kiva saada, joten kiitokset niistä  Thumb

--- Lainaus käyttäjältä: pelsam - 29.10.2013     kello on 17:40 ---Kun irroitat levyjä ja eristeitä vaunun seinistä ja liimaat uudet, niin käykö siinä niin, että ulkopuoli on aalloilla ja mutkalla??

--- Lainaus päättyy ---

Toistaiseksi seinä ovat pysynyt vanhalla mallillaan eli ei ole muuttanut muotoa entisestään, mitä nyt tukevoitunut vaan. Eli purku vaiheessa stryrokseja irroitettaessa olen käyttänyt leveetä metalli sikliä elikkäs lastaa jonka työnnän pellin ja eristeen väliin. Tällä tavoin styroksit irtoavat nätistä ilman että pintaverhouspelti pääsisi muuttamaan muotoaan ja venymään eristeen poisto vaiheessa. Runkopuilla olen rakentanut "kennoja" (eli kaikki pystypuut on omaa ideointia niitä kun ei ole aikaisemmin ole ollut lainkaan) seiniin joiden väliin olen eristeet liimannut ja runkopuut ovat saaneet liimautua hyvin pintapeltiin ennen eristeen liimausta. Aikaisemmissa kuvissa näkyypi mitä tarkoitan,  joten eristeen palaset eivät ole kooltaan hirveän isoja voisikohan maksimi koko olla 50cmx100cm ja siitä alaspäin.  Nyt uretaani vaahdolla liimatessani olen yrittänyt käyttää malttia vaahdon määrässä ja hyväksi olen huomannut kun vaahdon levittänyt eristeen pintaan niin odottaa sen pari minuuttia ennenkuin survoo Foamin seinään ja samalla nitkuttaa eristelevyä pintaverhousta vasten, eipä ole pahempaa turvotusta havaittavissa. Mutta laitan kuvan kun kelit kirkastuvat uudelleen eristetystä seinästä ulkoapäin ja yritän saada kylkilinjaa kuvaan  :)

hartsakoski:
Mitä ne höpäjää että olis kädentaidot katoamassa?Höpö höpö! Thumb Thumb

Toka:
Hienoa jälkeä. Pääsisi ittekki tuohon vaiheeseen.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View