Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

vähä vikaisin a-auto

<< < (2/19) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  4.03.2011     kello on 23:19 ---No jos ei pärjää edes siviiliauto puolella niin mites onnistus matkailu puolella, lolleroa kerrakseen. ;D
Huvittavaa tarinaa fordin tekniikasta löytyy valitettavasti suoli24 sivuilta.Mutta jos kuitennii yhdestä merkistä löytyy näin paljon sanomista niin voiko olla että osaavat tehdä jotain mallia kunnolla.
Epäilen vahvasti.
Mun kannatus kallistuu Fiattiin.Minä en luota Foordiin en sitten millään. :-\

--- Lainaus päättyy ---

Jos myös kirjoitusten määrään viosta Fiatista olen lukenut - vaikka Etuteltasta (ollaan silloin oikean alustaatyypin kirjoituksissa), niin ei välttyä samalta mitä olet kokenut suoli24-puolella lukiessasi hlöfordista..

Tokihan kirjoitustenmäärä johtuu auton yleisyydestä, mutta ei toisaalta kaikki ne samat viat/ominaisuudet joita monilla muillakin on ollut, ei voi olla sattumaa vaan jotain pahempaa.

Miksi nostin Fordin - no siksi, että tässä täysin oireeton yksilö. Aivan hyvin voisi mainita MB:n, Renaultin..

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  5.03.2011     kello on 08:07 ---Miksi nostin Fordin - no siksi, että tässä täysin oireeton yksilö. Aivan hyvin voisi mainita MB:n, Renaultin..

--- Lainaus päättyy ---

Kuten täällä voidaan nostaa samoin perustein myös Fiat Ducato, 33206 km:n ja 2.5 vuoden ajojen jälkeen.

Totuuden nimissä täytyy kyllä välillä ihmetellä Fiatin suunnittelukukkasia, lähinnä tee-se-itse-miehen näkökulmasta, olen kuullut huoltomiehiltä että Fordilla on ajateltu myös huoltoa joten edes perushuollot ei Fiatin kohdalla paljoa kiinnosta, vaikka kiinnostusta ja osaamista olisi.

0yxxy0:
Eikö fiat, sitikka ja pösö oo aikalailla sama alusta.

ihaa:
Samassa paikassahan ne tehdään ja moottoreista 2.0 ja 2.2 on Fordin ja PSA:n tekemiä kun 2.3 ja 3.0 ovat Sovimin eli käytännössä Fiatin käsialaa.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  5.03.2011     kello on 08:07 ---Jos myös kirjoitusten määrään viosta Fiatista olen lukenut - vaikka Etuteltasta (ollaan silloin oikean alustaatyypin kirjoituksissa), niin ei välttyä samalta mitä olet kokenut suoli24-puolella lukiessasi hlöfordista..

Tokihan kirjoitustenmäärä johtuu auton yleisyydestä, mutta ei toisaalta kaikki ne samat viat/ominaisuudet joita monilla muillakin on ollut, ei voi olla sattumaa vaan jotain pahempaa.

Miksi nostin Fordin - no siksi, että tässä täysin oireeton yksilö. Aivan hyvin voisi mainita MB:n, Renaultin..

--- Lainaus päättyy ---

Hehheh.
Työpaikan autovastaavana saan harmaita hiuksia noiden sakemannien vikojen kanssa.Onneksi meillä on suurin osa Mitsubisheja.Niissä ei ole ollut mitään vikaa kun vaan tekee normaalit huollot.
No rellu sitten... :'(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View