Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tilastotietoa karavaanareista?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 23.09.2013 kello on 21:59 --- Nonii nyt alkaa tarkentuun asia! ,,, Taas menee saivartelun puolelle ja henkilökohtaiseen ihaan perheen menoihin kesäisin,, Mutta eikös kyse ollut pelkästä leirintä alueesta.....
--- Lainaus päättyy ---
Ihaa on julkisesti kertonut, että paljon käyvät huvipuistoissa ja kylpylöissä. Näitten matkojen kuluista ei koskaan ole käyty keskustelua, vaikka ovatkin sitä heidän perheen normimatkailua.
Jos tutkimus osoittaa perheen tuovan paikkakunnalle n. 200€/ vrk leiriintyessään niin tässä tapauksessa ollaan lähellä Ihaan perheen kuluja.
Ja henkilöön tuo ei kohdistunut, vaan toin asian esille vertaillakseni sitä tutkimuksen tulokseen.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 23.09.2013 kello on 21:59 ---Mutta eikös kyse ollut pelkästä leirintä alueesta.....
--- Lainaus päättyy ---
Niin taisi olla, ainakin sen linkin mukaan. Me autoilijat emme taida käyttää rahaa niin paljoa sitten kuitenkaan kuin vaunuilijat niinä päivinä kun vain ollaan siellä alueella, emmehän me autoilijat viitsi lähteä kaupungille tai lähialueille vaan ollaan vaan ja löhötetään siinä alueella ja katsotaan kun vaunuilijat lähtevät vetoautoillaan ja tuovat kassit täynnä grillikyljyksiä jotka me autoilijat olemme jo syöneet jääkaapeistamme. ;D
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.09.2013 kello on 22:12 ---Ihaa on julkisesti kertonut, että paljon käyvät huvipuistoissa ja kylpylöissä. Näitten matkojen kuluista ei koskaan ole käyty keskustelua, vaikka ovatkin sitä heidän perheen normimatkailua.
--- Lainaus päättyy ---
Pienet on meidän perheessä piirit missä käydään, tuossahan ne tärkeimmät jo tulikin. Kylpylät varsinkin, huvipuistoihin kun ei pääse enää.
kimi:
Leirintäalueella majoittuva seurue käyttää rahaa vierailupaikkakunna llaan joka päivä keskimäärin noin 200 euroa.
Noin minä sen luin. Ja todellakaan en edelleenkään kohdistanut kysymystäni Ihaalle pahalla, vaan sen takia, että olen lukenut heidän tavastaan liikkua autolla.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.09.2013 kello on 22:17 ---Ja todellakaan en edelleenkään kohdistanut kysymystäni Ihaalle pahalla, vaan sen takia, että olen lukenut heidän tavastaan liikkua autolla.
--- Lainaus päättyy ---
Eihän tuossa mitään pahaa ollut, mun mielestä täällä orgissa on nykyään menty suotta liian varovaiseen suuntaan, tuntuu että mitään ei saisi enää kyseenalaistaa tai muutenkaan olla eri mieltä..tämä karavaanarismi vaan mahdollistaa niin monenlaisen harrastamisen eri muodon ja meillä se on aika lailla poikkeava, ainakin välillä itsestä siltä tuntuu.. ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 23.09.2013 kello on 22:24 ---Eihän tuossa mitään pahaa ollut, mun mielestä täällä orgissa on nykyään menty suotta liian varovaiseen suuntaan, tuntuu että mitään ei saisi enää kyseenalaistaa tai muutenkaan olla eri mieltä..tämä karavaanarismi vaan mahdollistaa niin monenlaisen harrastamisen eri muodon ja meillä se on aika lailla poikkeava, ainakin välillä itsestä siltä tuntuu.. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta