Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tilastotietoa karavaanareista?
kimi:
Leirintäalueella majoittuva seurue käyttää rahaa vierailupaikkakunna llaan joka päivä keskimäärin noin 200 euroa ja kuluttaa yhden matkan aikana keskimäärin 780 euroa.
Pääosin alle 4 vrk reissuja tuon mukaan.
Tyypillisin leirintämatkailija on hyvin toimeentuleva 35–49-vuotias nainen, joka ajaa vuodessa 2?600 kilometriä.
Ei kaukana käy
james_III:
--- Lainaus --- Leirintämatkailuala kerrytti valtion verotuloja lähes 80 miljoonalla eurolla.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä ei taida olla vielä kaluston veroaveron päälle maksuja mukana.
Kummallista muuten kun minulle opetettiin koulussa tilastoista kolme asiaa, jotka pitää näkyä, eli otannan suuruus, kysymykset ja virhemarginaali. Jos jokin näistä puuttuu, tilaston tai gallupin voi jättää epäkelpona omaan arvoonsa. Kokonaan oma asia lisäksi on mahdolliset kuvaajat, jotka eivät saa olla harhaanjohtavia, marginaalisen eron suurentaminen kuvaajilla. Tässäkin tapauksessa kovin kyseenalaista tutkimusta tulkitaan kuin sitä isoa kirjaa luettaisiin ::)
Kallupin mukaan olenkin ihan epämatkaaja, kun en sovi muottiin ollenkaan.
JJJ:
Tuntuu tuo 200€/vrk aika suurelta rahalta, ainakin mulle. Jos tuo on totuus niin täytyy äkkiä alkaa keksimään halvempia matkustustapoja, vaikka lentäen jos ei muuta.
aaoulusta:
Pilkku virhe..... :o
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 23.09.2013 kello on 17:29 ---Tuntuu tuo 200€/vrk aika suurelta rahalta, ainakin mulle. Jos tuo on totuus niin täytyy äkkiä alkaa keksimään halvempia matkustustapoja, vaikka lentäen jos ei muuta.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän sitä hintaa kotomaassa vuorokaudessa tulee, jos syö ja juo ravintelissa. Onneksi meikäläisen autovanhuksessa on jääkaappi ja keittomahdollisuus. Ulkomailla on niin halpaa ettei itse kannata alkaa kokkaamaan ja kaffeeta keittelemään, eikä näin ollen tarvitse mukaan kuljintakaan. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta