Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Kahvikone työpaikalle?

(1/5) > >>

Topelius:
Onko hyviä kokemuksia kahviautomaateista?  Missähän hintassa tuollaiset menevät?

Haapaniemen Paroni:
Siellähän ollaan töissä eikä kahvi tauolla ;)

krtek:
Meillä oli töissä joku Select kahvikone joka ei ollut oikein mistään kotoisin. Kahvi ei ollut mitään hirveän hyvää ja pestä piti koko ajan (vaikka ei ollut mun homma). Nyt on töissä ISO kahvinkeitin jolla tulee useampi litra kerralla ja se on eto peli. Keittäminen on vaivatonta kun heittää suodattimen paikalleen, kaataa pussillisen kahvia perään ja painaa napista, koneella on oma vesiliitäntä ja hoitaa mittaamisen itse. Kahvia menee (paljon juojia) niin paljon ettei happane pannuun ja säilyykin ihan kohtuullisen pitkään hyvä. Helppo putsata kunhan löytyy hana jonka alle mahtuu tai saa muuten sinne vettä.

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: krtek - 22.09.2013     kello on 19:37 ---Meillä oli töissä joku Select kahvikone joka ei ollut oikein mistään kotoisin. Kahvi ei ollut mitään hirveän hyvää ja pestä piti koko ajan (vaikka ei ollut mun homma). Nyt on töissä ISO kahvinkeitin jolla tulee useampi litra kerralla ja se on eto peli. Keittäminen on vaivatonta kun heittää suodattimen paikalleen, kaataa pussillisen kahvia perään ja painaa napista, koneella on oma vesiliitäntä ja hoitaa mittaamisen itse. Kahvia menee (paljon juojia) niin paljon ettei happane pannuun ja säilyykin ihan kohtuullisen pitkään hyvä. Helppo putsata kunhan löytyy hana jonka alle mahtuu tai saa muuten sinne vettä.

--- Lainaus päättyy ---

Muistatko mallia?

krtek:
En muista sen vanhan koneen mallia mutta nykyinen on joku Vendor. Hyvin valittu merkki "toimittaja".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View