Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Pressutalli talvisäilytykseen?
Koivumutkan herra:
--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 22.09.2013 kello on 13:33 ---tässä vastaava kuin eka linkkisi ja vielä lähempänä tuontitukussa kalajoella ;)
http://tuontitukku.fi/tuote/autotalli-3-5x7-5x3-5m-caravantalli-kalustosuopja-jne-vahvape/6438168075921/
--- Lainaus päättyy ---
Ylläolevassa pressupeite: PVC, 450 g/m²
Savenmaan pressupeite: PVC, 500 g/m²
Kuinka paljon tuolla on käytännössä eroa, sitä en osaa sanoa.
tsahkali:
Onkos kukaan mittaillut putkien seinämävahvuuksia, niissäkin kun tahtoo olla eroja?
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.09.2013 kello on 14:18 ---Onkos kukaan mittaillut putkien seinämävahvuuksia, niissäkin kun tahtoo olla eroja?
--- Lainaus päättyy ---
Savenmaan:galvanoidut runkoputket koot: 25 x 1,1 mm ja 41 x 1,2 mm
Norfolk: PUTKET 50mm/1mm, PULVERIMAALATTUA TERÄSTÄ
MarkoA:
Jaa-a. Tiedä sitten noiden kestosta? Jos Savenmaalla on vahvempi kangas (painonsa perusteella) niin siitä ei silti tiedä onko se kestävämpi!
Jos joku ei kokemuksia tänne kerro. Kuten JeanS:n (kiitos! ) kokemuksia, eli kangas riekaleina alle vuodessa. Tässä meidän naapurustolla on yhdellä pihalla
sellainen pelkän henkilöauton pressutalli ja se on ollut siinä siitä asti kun me tänne muutettiin, eli 8 vuotta. Tosin en tiedä, että onko pressua uusittu, mutta
mun muistin mukaan se on aina näyttänyt samalta, eli en ole sen koskaan nähnyt olleen rikki. Täytyykin kysäistä kun seuraavan kerran näkee, että mistä se on hommattu.
Aika karseaa, jos se tosiaan vuodessa hajoaa tuo pressu! ???
LMC-99:
Minulla kun on omakohtaisia kokemuksi tuosta savenmaan tallista jossa oli pulverimaalatut putket parin millin vahvuudella ja se pressu kesti pari talvea ..ei kiitos.. ikinä kannata köyhän ostaa halvalla.
Rakennettu röllin avustuksella lautatalli jossa pelli katto ja se kestää sanoisinko isältä pojalle eikä maksanut paljon.. minun tapauksessani isältä tyttärelle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta