Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Pressutalli talvisäilytykseen?

<< < (4/12) > >>

tsahkali:
Päivän tarjous  IKH:lta

Laaga:
Pressu tallien kankaiden kestävyydestä en tiedä, mutta StandBy telttojen katto on  PVC-pääll polyesteri
• 680 gr/m2  ja tuostahan on kokemusta sen kestävyydestä. Vanhimmat teltat on olleet alueella jo varmaan 6 talvea eikä kellään ongelmia.

MarkoA:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 22.09.2013     kello on 18:00 ---Pihalla ja kuntoilua lumet pois katolta ;) Uloshan nämä on tehty,eikä säilyteväksi jossain katoksessa..Ainakin jossain merkeissä..

--- Lainaus päättyy ---

En niinkään lumesta tai vedestä välitä. Meillä vaunun säilytyspaikka on mäntymetsikön laidassa ja puut roskaa niin pahoin, että joku suoja on ehdottomasti tarpeen. Ja ihan ympärivuoden. Puista tippuu roskia, siitepölyä, neulasia yms js nämä veden kanssa kuivuessaan jäävät todella tiukasti kiinni. Samaten neulaset tuppaa tunkemaan kaikkiin mahdollisiin rakosiin. Peräkärryä olen säilyttänyt tuossa paikassa muutaman vuoden ja sen puhtaanapito (siis kuomun) olen kokenut tosi ongelmalliseksi.

Ja kun talvella, ainakaan tulevana talvena, ei ole vielä aikomusta käyttää vaunua joten luontevasti sille nyt talveksi hommais suojan. Lumenluontia ja kuntoilua meillä riittää vaikkei vaunu sitä lisäisikään! :)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 23.09.2013     kello on 21:14 ---En niinkään lumesta tai vedestä välitä. Meillä vaunun säilytyspaikka on mäntymetsikön laidassa ja puut roskaa niin pahoin, että joku suoja on ehdottomasti tarpeen. Ja ihan ympärivuoden. Puista tippuu roskia, siitepölyä, neulasia yms js nämä veden kanssa kuivuessaan jäävät todella tiukasti kiinni. Samaten neulaset tuppaa tunkemaan kaikkiin mahdollisiin rakosiin. Peräkärryä olen säilyttänyt tuossa paikassa muutaman vuoden ja sen puhtaanapito (siis kuomun) olen kokenut tosi ongelmalliseksi.

Ja kun talvella, ainakaan tulevana talvena, ei ole vielä aikomusta käyttää vaunua joten luontevasti sille nyt talveksi hommais suojan. Lumenluontia ja kuntoilua meillä riittää vaikkei vaunu sitä lisäisikään! :)

--- Lainaus päättyy ---
     Tänään viimeksi näin tuommoisen kaarihallin joka oli täysin riekaleina ja kaaret vääntyilleet...en suosittele..jos mahdollista rakenna katos....

Aakku:
Mulla oli rungon päällä Motonetin ns. raskaampi hopeinen pressu. Pari vuoden kuluessa se alkoi olla pientä reikää täynnä. Viime viikolla asennettiin peltikatto ja pressu jäi aluskatteeksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View