Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Vienan Karjala?
Duster:
Mä oon joskus haaveillu tuosta Vienan kierroksesta, mut yksin ei uskalla lähteä pitäis olla pikku porukka...
vaik pari kolme auto-/vaunukuntaa ja pmr/la yhteydenpitoon keskenämme...
Haapaniemen Paroni:
Iltalehdessä oli tässä taanoin juttua kyseisetä retkestä..
MatsOnni:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 23.09.2013 kello on 18:52 ---Mä oon joskus haaveillu tuosta Vienan kierroksesta, mut yksin ei uskalla lähteä pitäis olla pikku porukka...
--- Lainaus päättyy ---
Tuntuu että siitä on haaveillut aika moni, ei muuta kuin joku kerää sopivan porukan ja sitten matkaan.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 23.09.2013 kello on 18:52 ---Mä oon joskus haaveillu tuosta Vienan kierroksesta, mut yksin ei uskalla lähteä pitäis olla pikku porukka...
--- Lainaus päättyy ---
Vienan Karjalasta saa eniten irti kun asuu, ruokailee ja saunoo mummojen huushollissa. Elikkä valmismatkalle. Googlettamalla löytyy. Parhaat kylät on: Paanajärvi, Jyskyjärvi, Haikola, Venehjärvi, Vuokkiniemi ja Kalevala (Uhtua). :D
Arska:
--- Lainaus päättyy ---
Samaa olen minäkin miettynyt että porukalla reissu olisi tehtävä ja harkitsisin tosissaan mukaan lähtöä jos joku retken järkkäisi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta