Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Uskotko aaveisiin taikka muihin yliluonnollisiin ?
jus66si:
::) Ihminen on paljon moniulotteisempi, kuin osataan tiedostaa. Siitä ei vain haluta puhua. Itsesuojeluvaisto estää puhumisen. Koska joku itseään toista yksilöä viisaampana pitävä, voi tuomita "näkijän" seinähulluksi.
Joten se mitä näkee tai on vaistonnut, ennustanut , nähnyt tai kokenut, jää monesti mielen salaisuuksien kansioon. Ajatusten aarreaittaan.
Se onko "näkeminen" sitten siunaus vai kirous. Sen tietää vain vain näkijä itse.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 25.09.2013 kello on 22:26 --- ::) Ihminen on paljon moniulotteisempi, kuin osataan tiedostaa. Siitä ei vain haluta puhua. Itsesuojeluvaisto estää puhumisen. Koska joku itseään toista yksilöä viisaampana pitävä, voi tuomita "näkijän" seinähulluksi.
Joten se mitä näkee tai on vaistonnut, ennustanut , nähnyt tai kokenut, jää monesti mielen salaisuuksien kansioon. Ajatusten aarreaittaan.
Se onko "näkeminen" sitten siunaus vai kirous. Sen tietää vain vain näkijä itse.
--- Lainaus päättyy ---
Näkiöitä on ollut kautta historian ja niitä on jopa käyttäneet hyväksi niin presitentit ja poliisit ympäri maailman ratkoessaan joitain vaikeita asioita, loppu tuloksista ei sitten "niinkään varmuutta oliko oikiassa,,onhan näistäkin ollut dokumentti ohjelmia. tuo sanan parsi" siunaus vai kirous" ,, uskonnollis-poliittis terminolgiaan silleki löytyy arkisempi sanonta " siunaus= no se kuuluu sen luonteeseen/taitoihin hyvänä, ja" kirous" vastakkaisen!, riippuen kertojasta onko enempi tunteiden vallassa vai enempi järjissään, sekä asiasta missä termejä käytetään... on vaikia kirjoittaa koetan kiteyttää...jos olet täysin tunteiden vallassa niin käytät erillaisia sanoja kertoessasi kuin ollessasi tasapainossa ja järkevänä, kertoessasi esim onnettomuudesta tai läheisen kuolemasta.....ihmi sten mielen tasapaino on kovin eritasoinen......
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 25.09.2013 kello on 22:01 --- Ootko koskaan käynyt ennustajalla? osaavat kysellä johdattelevia kysymyksiä ja saada sillain selville tärkeitä asioita joista sitten tekevät jonkin päätelmän ja antavat sen vastaukseksi,,,joskus natsaa joskus ei ja voidaan olla jopa lähellä oikiaa vastausta, loppupelissä se on niinkuin veikkausta ja lottoa ....eli yhtä monista peleistä.. ;)
--- Lainaus päättyy ---
En ole. Eukon höntti sisko käy minunkin edestä. ;D
Rauzi:
Oonko huomannu kertoa että mä muutes olenki selvännäkijä. Vaimo on taas ollu selvänä muutaman vuooden.
Kerran näin Liimiksenki selvänä, mutta sillon mä olin se selvä. Eli sillon olin vissiin selvä näkijä.
Näkemisiin.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 26.09.2013 kello on 10:05 ---Oonko huomannu kertoa että mä muutes olenki selvännäkijä. Vaimo on taas ollu selvänä muutaman vuooden.
Kerran näin Liimiksenki selvänä, mutta sillon mä olin se selvä. Eli sillon olin vissiin selvä näkijä.
Näkemisiin.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se pää tuollainenki! onneksi ei itellä samoja aivoja ja eukkoa...anteeksi kovasti puolestasi :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta