Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Uskotko aaveisiin taikka muihin yliluonnollisiin ?
aaoulusta:
Mitä tapahtuu jos joskus sattuu sellainen merenalainen maanjäristys vaikkapa Mariaanien haudassa ja vesi pääsee maan ytimeen......poks ja sitten tulee taas uusi tähti, , ei ole enää aaveita eikä tulevan Suur-Oulun vanhaa lentävää lautasta,,,, ;D
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: janitkon - 19.09.2013 kello on 13:22 ---Onko Lentävä lautanen avattu uudelleen? :o Eikös se lopetellut toimintansa joskus viime vuoden lopulla?? Jonkinlainen vuokrasopimus juttu taisi olla. Eipä sillä, taitaa tulla liki 10v ainakin kun viimeksi siellä käynyt. :)
--- Lainaus päättyy ---
Toivottavasti ei, tai samapa tuo. Siellä kävivät -60 luvulla opiskelijat syömässä lihapullia ja hammastikkuja sisältäviä perunoita ja leipiä.
En usko aaveisiin enkä muuhunkaan hömppään enen kuin näen aaveen livenä.
vippe:
En usko! En ole koskaan uskonut muuhun kuin evoluutioon ja kohtaloon! Vaikka vitsinä luenkin horoskoopit. Kaikkeen ns yliluonnolliseen on selitys ja näkemiset on kaik mielikuvituksen tuotetta..
Rakas äiteevainaa ain paasas uskonnosta ja jeesusta ristillä ko hää näki..ajattelin aina että antaa uskoa jos hää siint lohdun saapi Thumb
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 20.09.2013 kello on 11:15 ---En usko! En ole koskaan uskonut muuhun kuin evoluutioon ja kohtaloon! Vaikka vitsinä luenkin horoskoopit. Kaikkeen ns yliluonnolliseen on selitys ja näkemiset on kaik mielikuvituksen tuotetta..
Rakas äiteevainaa ain paasas uskonnosta ja jeesusta ristillä ko hää näki..ajattelin aina että antaa uskoa jos hää siint lohdun saapi Thumb
--- Lainaus päättyy ---
mutta onhan telepatiakin (oliko se nyt kirjotettu oikien) yliluonnollista
ja eikös meillä sitä ole molemmilla Thumb
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.09.2013 kello on 11:50 ---mutta onhan telepatiakin (oliko se nyt kirjotettu oikien) yliluonnollista
ja eikös meillä sitä ole molemmilla Thumb
--- Lainaus päättyy ---
jokin selitys siihenkin on..ehkäpä ihan sama ku elukoilla..eli vaisto ::)
Piti veil muutes sanomani et noi uskonot on todellakin jotain ihan käsittämätöntä..mä en vaan tajuu..siksi oon ateisti..uskon huomiseen ja pelkää pieniä tilivälejä.. ainiin eihän mulle tule ees palkkaa ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta