Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Uskotko aaveisiin taikka muihin yliluonnollisiin ?

<< < (4/15) > >>

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 19.09.2013     kello on 08:48 ---En usko, sillä ufothan eivät ole yliluonnollisia. Itse olen nähnyt kerran kaksi kappaletta tunnistamattomia lentäviä esineitä.
--- Lainaus päättyy ---
        Täällä Uudessa Oulussa on  ihan oikea lentävä lautanen,, keskustassa...

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 19.09.2013     kello on 11:06 ---        Täällä Uudessa Oulussa on  ihan oikea lentävä lautanen,, keskustassa...

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin uskon tuohon(kin) lentävään lautaseen,
mutta siinä(kään) lentävässälautasess a ei oo mitään ylil
uonnollista. Oli tuttu paikka ammattikouluaikaan - lyhyt matka asuntolasta ;D

janitkon:
Onko Lentävä lautanen avattu uudelleen?  :o Eikös se lopetellut toimintansa joskus viime vuoden lopulla?? Jonkinlainen vuokrasopimus juttu taisi olla. Eipä sillä, taitaa tulla liki 10v ainakin kun viimeksi siellä käynyt. :)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: janitkon - 19.09.2013     kello on 13:22 ---Onko Lentävä lautanen avattu uudelleen?  :o Eikös se lopetellut toimintansa joskus viime vuoden lopulla?? Jonkinlainen vuokrasopimus juttu taisi olla. Eipä sillä, taitaa tulla liki 10v ainakin kun viimeksi siellä käynyt. :)

--- Lainaus päättyy ---
     Voi olla!!  en ole päivittänyt ittiäni sen suhteen... ;D

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 19.09.2013     kello on 08:15 ---Aaveet lienee näkijän mielikuvituksen tai unen tuotosta ja suurin osa ihmeistä on ihan normaalifysiikalla selitettävissä. Esim. kylmällä kostealla pinnalla ollut viinilasi lämpenee nopeasti lämpimälle lasipinnalle nostettuna, jolloin koveran pohjan ilma lämpenee ja vesi haihtuu. Kun kostean reunan pintajännitys pitää riittävän paineen lasin alla, se liikkuu kuin ilmatyynyalus.

--- Lainaus päättyy ---

Tälle mä olen toivonut selitystä.  Thumb
Mä tiesin, ettei se ollut kummitusjuttu vaan joku fysikaalinen reaktio. Mutta kyllä se hiukan sai hätkähtämään!  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View