Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Mistä vanhan VW LT: osia?

<< < (2/4) > >>

perho-ukko:
Itävallasta löytyy !!!

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 19.09.2013     kello on 14:50 ---Terve!

Ei löytyny saksan eikä englannin ebaysta, mutta pohojmmaalta, isoostakyröstä löyty yksityiseltä ehjä käytetty Thumb Thumb Thumb

Aina kannattaa kysellä kavereilta, jos vaikka jonkun kaverin kaveri sattuis tietämään mistä osia saattas löytyä ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

perho-ukko:
Jos joillakin arvon kolleegoilla on tarvetta VW LT osien hankintaan,jonkun verran tiedän asiasta,onhan tuo minun vanhus kohta kolmekymmppinen,toistaiseksi olen löytänyt netistä kaikki varaosat,ja minulla on runsaasti uutta varaosaa kulutus osista,olen hamstrannut !!

Oulaa:
-90 mallin Transitin venttiiliä ei kanssa saanut mistään
niinpä irroitin sen ja puhdistin niin tajusihan siittä miten sen sai purettua
kaikki osat irti ja puhtaaksi ja jarruvaseliinin kanssa varovasti kasaan takaisin
pölysuojan lukkorenkaan sai tehdä itse uuden ja siinä tuli kynnenaluset täyteen tikkuja ensin mutta kyllä sekin sitten syntyi alumiini suikaleesta

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.09.2013     kello on 16:14 ---Jos joillakin arvon kolleegoilla on tarvetta VW LT osien hankintaan,jonkun verran tiedän asiasta,onhan tuo minun vanhus kohta kolmekymmppinen,toistaiseksi olen löytänyt netistä kaikki varaosat,ja minulla on runsaasti uutta varaosaa kulutus osista,olen hamstrannut !!

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Jos aikoo noitten vanhojen vermeitten kans elää, on tuo keräilytalous ainoa oikea tapa. Aina pitää ottaa talteen kun jotain osia jossain näkee, eikä osia vaihtaessakaan pidä heittää rikkinäistä osaa noinvain pois,vaan asia pitää tarkkaan miettiä, että käviskö tuosta jotain vielä korjaus sarjaksi. ;D :) :) :)

Lainauksen bold lainaajan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View