Tekniikkakeskustelut > Primus
Primuksen kunnostamisesta
MCL:
Kyllä suurinpiirtein. Mikäli haluat fosforihapon muodostavan suojaavan kalvon tarvinee väkevyyden olevan liki 20%. Annitrol on sellaisenaan suurinpiirtein tuota väkevyysluokkaa.
Elektrolyysi nopeuttaa prosessia huomattavasti ja irroittaa lisäksi vanhaa maalia aika tehokkaasti.
Huuhtelu, kuivaus ja maali päälle.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 19.09.2013 kello on 11:44 ---Kyllä suurinpiirtein. Mikäli haluat fosforihapon muodostavan suojaavan kalvon tarvinee väkevyyden olevan liki 20%. Annitrol on sellaisenaan suurinpiirtein tuota väkevyysluokkaa.
Elektrolyysi nopeuttaa prosessia huomattavasti ja irroittaa lisäksi vanhaa maalia aika tehokkaasti.
Huuhtelu, kuivaus ja maali päälle.
--- Lainaus päättyy ---
Millaisissä määrissä tuota myydään?
Minä olen upottanut ämpäriin esim. pohjan ja 6 tunnin päästä harjannut sen hammasharjan näköisellä messinkiharjalla ja huljutellut liuoksessa ja upottanut uudestaan pariksi tunniksi.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.09.2013 kello on 16:41 ---Millaisissä määrissä tuota myydään?
Minä olen upottanut ämpäriin esim. pohjan ja 6 tunnin päästä harjannut sen hammasharjan näköisellä messinkiharjalla ja huljutellut liuoksessa ja upottanut uudestaan pariksi tunniksi.
--- Lainaus päättyy ---
Litranpurkeiss olikoha 13e pullo.. semmonen kolmenlitran muovi ämpäri on hyvä riimukselle. osa kerrallaan ni hyvä tullee, kestää monta pannua liuvos uusimatta..
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 19.09.2013 kello on 17:03 ---Litranpurkeiss olikoha 13e pullo.. semmonen kolmenlitran muovi ämpäri on hyvä riimukselle. osa kerrallaan ni hyvä tullee, kestää monta pannua liuvos uusimatta..
--- Lainaus päättyy ---
Ei mahdu lämmönvaihdinosa.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.09.2013 kello on 17:32 ---Ei mahdu lämmönvaihdinosa.
--- Lainaus päättyy ---
mahtuu va kerran pittää kääntää :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta