Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Moottoriöljy.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 3.03.2011 kello on 13:23 ---Jokaisella varmasti on öljyä auton moottorissa, toivottavasti ainakin, mutta minkälaista?
Ja miksi olette päätyneet juuri siihen käyttämäänne tuotteeseen?
Mulla autossa voitelusta huolehtii Mobil 1 5W-50, ja varmaankin siksi, että pitkät kokemukset
ovat olleet hyviä tästä tuotteesta. Murheita ei ole ollut. Vaihtoväli on 20000 km.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa käytetään täälläkin.
ose:
Bravon Mjet koneessa Neste City Pro 1, 5 W 50, hyvin on pelittänyt kovillakin pakkasilla. Vaihtoväliä olen hiukan lyhentänyt, vain n 24 000 km kerralla. (Vaihtoväli tässä vanhemmassa dieselissä "vain" 30 tkm)
Mareassa Mobil 1 RF 5 W 50 jotenkin startin pyöräytys on ihan kovimmilla pakkasilla alkuun hidas, hyvin on silti lähtenyt. Mareassa vaihto puolta tiheämpään, ajoa tulee vuodessa noin vaihtovälin (15 tkm) verran.
iso-juuso:
Meil on scudossa ollut maahantuojan toimesta teboilin super hpd öljyä, olen laitattanut sinne myös mobilin öljyä ja nesteen vastaavaa. 10000 välein vaihdettu, sillä välillä ei ole millään öljyllä pahemmin kuluttanut, ja kaikilla on hyvin käynyt.
Eli en valkkaa öljylaatua, vaan otan sitä mitä on tarjolla siellä missä satun vaihdattaan.
Turhan Höpöttäjä:
Eikö kellään ole enää autoja joissa on Dukaton kone, 2,5 litran, turbolla tai ilman. Mikä öljy niissä on hyvä (ei kuluta). ;)
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.03.2011 kello on 19:03 ---Eikö kellään ole enää autoja joissa on Dukaton kone, 2,5 litran, turbolla tai ilman. Mikä öljy niissä on hyvä (ei kuluta). ;)
--- Lainaus päättyy ---
Niin mitäs muuta olette käyttäneet vanhoissa dieseleissä? Valvo Max life mainittiin ´hyvänä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta