Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Miten arvioida asuntoauton hinta?

<< < (4/12) > >>

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 16.09.2013     kello on 14:04 ---Avoliitto on kyllä hankala perinnönjako hommissa, jos et nimelläsi omista niin se omistaa jonka nimi on paperissa ja sen perilliset perii,,,pitäis tehdä aikanaan testamentti yhteisistä tavaroista. Onneksi oma oli ero ja saatiin sovittua asiat

--- Lainaus päättyy ---

Uusperheissä myös avioliitossa voi tulla yllättäviä juttuja eteen. Kohtuullisuudesta ei ole kyse, jos esim mä eläisin paljon Pasia pidempään ja kun mulla on tottakai asumisoikeus meidän puoliksi ostamaan kämppään, eivät Pasin lapset saa mitään ennen mun kuolemaa. Paitsi perintöveroja maksettavaksi? Siis pahimmillaan mä kärttyisänä 100-vuotiaana leskenä laitan niille kummallekin 25% osuuden kattorempan laskuista! Omalta äidiltä sen ehkä sulattaisi, ja äitivanhaa voisi maanitella myymään ylisuuri, hankala talo pois, mutta entäs äitipuoli?  :-\

Kaikki nää jutut pitäisi suunnitella ja järjestää etukäteen, kun molemmat osapuolet ovat vielä terveitä.  Thumb

Alan:
^

Toki käyttöoikeus on, mutta ei oikeutta teettää remontteja omistajilla.

Perintöverotuksessa huomioidaan tuon käyttöoikeuden laskennallinen arvo.

Kyllä vaan kannattaa etukäteen suunnitella, täysissä sielun ja ruumiin voimissa, ja sovussa.  Thumb

Kaija:

Kyllä se auto nyt sitten kuitenkin myydään pois. Viimeistään keväällä.
Leski sanoi tajunneensa, että isä ei kuitenkaan enää tule takaisin  :'(

Kaija:

Kaija:

Mä tykästyin autoon, kun näin, miten valoisa se on. Harmi, kun me ei voida hankkia "kakkosasuntoautoa"  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View