Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3010 ei toimi kaasulla?

<< < (15/17) > >>

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 17.09.2013     kello on 15:24 ---Tästä varmaan asia selviää tuon syötön suhteen.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitoksia hyvästä kuvasta.  Nyt ymmärrän mitä johtoja kokeilla yhteen kun tulee fan teksti näyttöön.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.09.2013     kello on 15:56 ---
Tuota ikkunavirheilmoa taitaa tulla harvemmassa vehkeessä, ikkunakytkimiä ei liene kuin seinäputkella varustetujen lämmittimien kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole sellaista mulla, lämppärin pakoputki on keittiön kohdalla vasemmalla seinällä, eli ei kytkintä löydy siitäkään, eikä ollut solifereissakaan mitä mulla ollut

Topelius:
Mitenkäs muuten kytketään johdot 2 ja 9 yhteen kun mulla ei ole tuota 9 johtoa ollenkaan?

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 17.09.2013     kello on 18:09 ---Mitenkäs muuten kytketään johdot 2 ja 9 yhteen kun mulla ei ole tuota 9 johtoa ollenkaan?

--- Lainaus päättyy ---

Koitappa irrottaa se liitin ;)

Tuskin niitä johtoja kannattaa katkoa ja yhdistellä vaikka semmoiset löytyisikin ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 17.09.2013     kello on 18:09 ---Mitenkäs muuten kytketään johdot 2 ja 9 yhteen kun mulla ei ole tuota 9 johtoa ollenkaan?

--- Lainaus päättyy ---

Mittaa sen ohjauspaneeli liittimen alla oleva mikrotemp ohmimittarilla, pitaa näyttää oikosulkua. Voit myös kokeilla oikosulkea se kärkipihdeillä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View