Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 3010 ei toimi kaasulla?
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 17.09.2013 kello on 15:24 ---Tästä varmaan asia selviää tuon syötön suhteen.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia hyvästä kuvasta. Nyt ymmärrän mitä johtoja kokeilla yhteen kun tulee fan teksti näyttöön.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.09.2013 kello on 15:56 ---
Tuota ikkunavirheilmoa taitaa tulla harvemmassa vehkeessä, ikkunakytkimiä ei liene kuin seinäputkella varustetujen lämmittimien kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole sellaista mulla, lämppärin pakoputki on keittiön kohdalla vasemmalla seinällä, eli ei kytkintä löydy siitäkään, eikä ollut solifereissakaan mitä mulla ollut
Topelius:
Mitenkäs muuten kytketään johdot 2 ja 9 yhteen kun mulla ei ole tuota 9 johtoa ollenkaan?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 17.09.2013 kello on 18:09 ---Mitenkäs muuten kytketään johdot 2 ja 9 yhteen kun mulla ei ole tuota 9 johtoa ollenkaan?
--- Lainaus päättyy ---
Koitappa irrottaa se liitin ;)
Tuskin niitä johtoja kannattaa katkoa ja yhdistellä vaikka semmoiset löytyisikin ;D
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 17.09.2013 kello on 18:09 ---Mitenkäs muuten kytketään johdot 2 ja 9 yhteen kun mulla ei ole tuota 9 johtoa ollenkaan?
--- Lainaus päättyy ---
Mittaa sen ohjauspaneeli liittimen alla oleva mikrotemp ohmimittarilla, pitaa näyttää oikosulkua. Voit myös kokeilla oikosulkea se kärkipihdeillä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta