Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3010 ei toimi kaasulla?

<< < (9/17) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 15.09.2013     kello on 20:12 ---tasanen lämpö on aina hyvä nille vehkeille...
Ja onneks viel on oikeeta lyijytinaa...

--- Lainaus päättyy ---
Mullakin on, monta rullaa  ;D

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.09.2013     kello on 20:11 ---No sit jos toi on totta mä en ainakaan voita lotossa :laugh: ei silti en lottoa ikinä

Edit: Topeliuksen vaunua ei ole lämmitetty talvisin   :P

--- Lainaus päättyy ---
inhottava väri valinta ;D
edit ei nii: mutt juotosviat on vissiinni aika yleisii jopa vanhois kunnon vehkeiss ;D

mjo33400:
Ei nyt yliammuta, toi tina vaan murtuu lämmönvaihteluista, en tiedä, että millaisissa. Paljon olen kolvia niissä käyttänyt ja korjannut ne hopeatinalla, kun murtolujuus on hyvä. Thumb

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.09.2013     kello on 20:11 ---No sit jos toi on totta mä en ainakaan voita lotossa :laugh: ei silti en lottoa ikinä

Edit: Topeliuksen vaunua ei ole lämmitetty talvisin   :P

--- Lainaus päättyy ---

Vaunu joutuu nyt tottuttelemaan kylmään talveen,  kun pää vaan katsokseen :-)  Edellinen omistaja oli reissanut tuolla vaan kesällä kausipaikalla.  Talvet tosiaan lämpimässä hallissa. 

Vieläkin ihmettää kyllä tuo lämmitin,  kun nyt se toimii taas kuin pitääkin.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 15.09.2013     kello on 20:15 ---Ei nyt yliammuta, toi tina vaan murtuu lämmönvaihteluista, en tiedä, että millaisissa. Paljon olen kolvia niissä käyttänyt ja korjannut ne hopeatinalla, kun murtolujuus on hyvä. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Elikkä talven jälkeen kolvi ja tina käteen,ja tehtaalle reklamaatiota ThumbKatsotaan nyt tässä tämä talvi,että tarviiko keväällä kolvia ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View