Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Adria 563UK ?
Topelius:
Hobbyssa on kans hyvä kuivailla tavaraa, kun siellä on patterin takana vielä pari tuulentina ilmaa kierrättämään.
vippe:
Meil on Adria ja talvella ollaan vaunulla käyty. Ei olla vesiä tankkiin laitettu. Käytetään sisällä olevaa kanisteria..10l riittää hyvin kaffeen keittoon ja käsien pesuun..vessaa käytetään "jätevesiastiana" ja suihkussa on vaatekaappi.
Muistan joskus -90 luvul ku oli mukulat pieniä ja sitä märkää kudetta joutui vaunussa kuivaan talvella..hyvin ne lmc vaunussakin silloin kuivui.
Kaikissa vaunuissa on hyvät ja huonot puolet. Itse ollaan kyllä ihan tyytyväisiä tuohon Adria Adivaan. Ainoa mikä siinä on kräkänny on se ovi (jossain täällä siitä olen kysellytkin) ..isäntä korjas ja nyt on hyvin toiminut sekin. Lämmityslaite on kuin junan vessa..napista käyntii ja aina pelittää kunhan vain kaasua on. Vaunun vetämisestä ei ole paljoa kokemusta, kun ollaan tuolla kausipaikalla..toiv ottavasti kun tulee se reissukipinä olisi silloin se asauto käytössä..se kun on paaljon mukavampi kun vaunun kiskominen.
Haapaniemen Paroni:
Siellähän se vaunu tulee perässä,helppo vetää ;) :D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 13.09.2013 kello on 11:38 ---Siellähän se vaunu tulee perässä,helppo vetää ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on vissiin tullu toi veto-osuus elmässäni jo täyteen...varmaan kyl johtuu siitä et ain ko otin joko heppatrailerin tai peräkärryn ni ne stanan valot ei toiminut tms..grr..raivoa..
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 13.09.2013 kello on 11:49 ---Mulla on vissiin tullu toi veto-osuus elmässäni jo täyteen...varmaan kyl johtuu siitä et ain ko otin joko heppatrailerin tai peräkärryn ni ne stanan valot ei toiminut tms..grr..raivoa..
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se kipinä vielä löytyy vetohommiin ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta