Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Lämmitys talvisäilössä

<< < (11/13) > >>

janitkon:
Alkup. aiheeseen. Vaunu oli pressukatoksessa viime talven ja kaappiin oli unohtunut merisuolapaketti. Oli tavara ihan irtonaista edelleen talvenkin jälkeen. Lämmitystä ei ole käytetty, kuin ehkä ihan satunnaisesti kokeilumielessä.
Ilmeisesti aika kuivana pysynyt kuitenkin?

RRR:
Vissiin joo jos ei oo paakkuuntunu. Itteä ei tuo talvi huoleta, etenkään jos on samanlainen ku viime talvi, eli plussakeleistä ei tietoakaan. Syksy minua enempi huolettaa, sumua välillä aamuisin niin paljon ettei eteensä näe. Kai se tuollanen vaunu talvella pakkaskelillä on pakkoa pysyä kuivana?

Tiiä pitäiskö vaan sitte jättää vaunuun lämpöä päälle pakkasille asti. Eipä tarttis arpoa.  :)

Cowboy:
Toivottavasti saa ton oman kopin taas lämpöseen halliin niin ei tartte miettiä yhtään miten se voi talvella.
Jään odottaa miten tilan käy.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: RRR - 18.09.2013     kello on 21:26 ---Vissiin joo jos ei oo paakkuuntunu. Itteä ei tuo talvi huoleta, etenkään jos on samanlainen ku viime talvi, eli plussakeleistä ei tietoakaan. Syksy minua enempi huolettaa, sumua välillä aamuisin niin paljon ettei eteensä näe. Kai se tuollanen vaunu talvella pakkaskelillä on pakkoa pysyä kuivana?

Tiiä pitäiskö vaan sitte jättää vaunuun lämpöä päälle pakkasille asti. Eipä tarttis arpoa.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä.Nää syksyn kelit ne pahimmat on.Sit kun oikea talvi tulee tänne oulun seudulle niin kyllä vaunu pysyy kuivana. Itse vaihdoin viime alkutalvesta uudet suolat kovettuneiden tilalle ja keväällä suola oli irtonaista.Ilman kierto on mielestäni yksi avaintekijä ja liiat lumet pois katolta,ettei peitä ilmareikiä.

smy:
Voi meitä suomalaisia... Täydellisessä maailmassa aurinko paistaa läpi vuoden  :'(
Ihailin tänäänkin portugalin sääennustetta, ja sinne pääsisi vielä tietä pitkin.

http://www.foreca.fi/Portugal/Lisbon

En tosin ikinä käynyt ko. maassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View