Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Lämmitys talvisäilössä

<< < (9/13) > >>

Ossi66:
Miksi ne jyrsijät pitäs päästää sisäänasti? Pistä pari hiiribaaria ajoneuvon alle maahan, ettei tarttee mennä sisään saakka sitä ruokaa etsimään ;)

Hauho:
Jos luit tarkasti ei ne sisälle ainakaan minun autoon menneetkään vaan moottoritilaan järsimään jotain johtoa.
Sisällä on se vinkuva laite, tehosta en tiedä mutta ei ole 3-4 vuoteen sisälle tulleet.
Mitään ravintoloita tai baarteja en aio järjestää koska ne kenties oppivat tietämään missä ruokaa.
Myrkkyjen pitäminen esillä taasen saattaa muille eläimille ongelmia.  (Linnut, oravat).

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 13.09.2013     kello on 14:16 ---Mitä ajattelet jos jättää kaappiin säilykkeet ja muuta kuivatavaraa? Siis pussikeittoja,kahvipaketteja jne. Meinaan vaan onko kokemusta noiden säilömisestä vaunussa talven yli. Itse ajattelin jättää mausteet ja kuivatavarat kaappiin ja kaapin raolleen. Näkkärit vois tuoda pois, vaikka ne kyllä hyvin kosteutta imisikin  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä tuo lämpötilanvaihtelu tekee sen että esim. hienosuola kovettuu, on kokemusta. Ja kai sitten muutkin jauhemmaiset tekee saman.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 15.09.2013     kello on 17:34 ---Kyllä tuo lämpötilanvaihtelu tekee sen että esim. hienosuola kovettuu, on kokemusta. Ja kai sitten muutkin jauhemmaiset tekee saman.

--- Lainaus päättyy ---
Näin taitaa käydä, ja käykin. Vielä oli suolalautaset pehmeinä mutta kyllä ne siitä kovettuu. Tuohon hiirijuttuun tuli vain mieleen että mistä hemmetistä ne edes vaunuun pääsisi? Itse en ainakaan keksi reittiä. Liesari ja ikkunaräpät on suojattu ja wc:n lattia-aukosta ne ei mahdu ja siinäkin on tulppa. Joten turha huoli hiiristä. Thumb
Sen verran hoksasin että laitan tavarat vaunuun muovilaatikkoon ja siihen tiiviin kannen. Kyllä ne siellä säilyy.

0yxxy0:
Hiirihän pääsee 10mm reijästä sisään. Tullut kerättyä sähkökeskuksista asiakkailta eräskin raato kun puskee ylimäärästä hajua keskuksesta, ovat yleensä tulleet varaputkeja pitkin mitkä menee ullakolle. Sitten saaneet käpälälleen jännitteistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View