Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Mikä kortti

<< < (7/8) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 12.09.2013     kello on 15:41 ---Ei se A ihan lahjana tullut ainakaan minulle (28 vuotta sitten suoritettuna). Jos oli KT pohjalla, ei tavinnut inssissä ajaa mopolla.

Pikku e tuli kyllä maksamalla uusi lappu. Vinkin sain jossain yleisessä juoruilussa.

--- Lainaus päättyy ---

Sä oot niin poikanen vielä. Minulle A tuli kylkiäisenä -77 ja vaimollakin tuo on hän sai sen v. -80.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.09.2013     kello on 15:57 ---Sä oot niin poikanen vielä. Minulle A tuli kylkiäisenä -77 ja vaimollakin tuo on hän sai sen v. -80.

--- Lainaus päättyy ---
Kai se olis tullut ilmaiseksi, mutta itse suoritin "ison" A kortin vuonna -72. Silloin ei ikä vielä riittänyt autokorttiin.
Sillä sai sitten hiukka hyvitystä, kun ajoi kuorma-autokortin parin vuoden päästä.

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.09.2013     kello on 15:57 ---Sä oot niin poikanen vielä. Minulle A tuli kylkiäisenä -77 ja vaimollakin tuo on hän sai sen v. -80.

--- Lainaus päättyy ---

-67.

Haapaniemen Paroni:
A tuli kylikiäisenä,onneksi noita kirjaimia tuli hankittua A BE CE DE  ;) :D Ja se on sit iso E  ;)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 12.09.2013     kello on 19:21 ---A tuli kylikiäisenä,onneksi noita kirjaimia tuli hankittua A BE CE DE  ;) :D Ja se on sit iso E  ;)

--- Lainaus päättyy ---
...ja siihen vielä koodi 95 päälle.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View