Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Mikä kortti
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.09.2013 kello on 15:27 ---Tuo jarruvalojen tarkastus tiiliskivellä on täyttä potaskaa. Jarruvalot on testattava, mutta taakse voi valjastaa tutvon pällistelemään.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ainakaan 2010 käynyt tämmönen järjestely kun ite kortin ajoin Kokemäellä. Sillä naikkosella kyllä oli muutenkin vissiin hermo kireellä kun humautti mm siitä et konttorin pihalla mun oli pitänyt vilkulla näyttää mopopojalle et miltä puolen aion sen ohittaa ja minä hölmö vedin jarrut piukkaan ja pysähdyin. Aattelin etten ainakaan päälle aja kun se jätkä kurvaili ympäri pihaa.. Mulla oli mieskin mukana, mut sekin ajettiin pois näköpiiristä, joten en siltäkään voinu apua pyytää jarrujen suhteen.
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.09.2013 kello on 10:12 ---ABe, ABCe jos vaunun kokonaismassa yli 750kg. Eikä se kovin paljoa maksa.
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Be riittää niin kauan kunnes veturin paino ylittää 3500 kg. A tarvitaan vain moottoripyöräilless ä ;)
Vesseli:
Kortissa seisoo A BE. Päivääkään en ole autokoulua käynyt,
mutta E:n kanssa kävi "tuuri". Hain lääkärintodistuksen, 90 mk
ja ostin katsastusasemalta veikkauslistat, 40 mk. Seuraavalla
viikolla tuli uusi asetus, että E:n saa vain käymällä ajokortin
kanssa poliisilaitoksella. En muista, mitä uusi kortti maksoi.
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 11.09.2013 kello on 23:44 ---Kortissa seisoo A BE. Päivääkään en ole autokoulua käynyt,
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Voin tietty muistaa väärinkin, taisitten en, mutta muistaakseni se oli uuden kortin leimavero, eli 58 mk :)
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 11.09.2013 kello on 23:44 ---Kortissa seisoo A BE. Päivääkään en ole autokoulua käynyt,
--- Lainaus päättyy ---
Tuurilla miekin sen pikku-e:n sain, menin polliislaitokselta kyselemään ensimmäisen kerran invalupaa, en saanu silloin mut ne kyskin onko mulla passikuvaa mukana nyt sais lisäkirjaimen edullisesti...no miehän otin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta