Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tablettien tietoturva ?

<< < (15/16) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 31.07.2014     kello on 17:13 ---Ja jos olisit käyttänyt Lumiaa, niin pitäisi opetella iPhone, jos sellaisen erehtyisit ostamaan...  Niinhän minä koetin sanoa.

--- Lainaus päättyy ---

Meni sillee, että aloin vain käyttään. Opettelua ei tarvinnut yhtään. Jos jotain epätavallista on pitänyt tehdä niin Googlella olen tiedon kaivanut esiin. Noin kerran-pari vuodessa ollut tarpeen.

Mutta Lumia ekaa kertaa kourassa aiheutti kauhua, kun ei tiennyt yhtään, mistä kaivaa oikea asia esiin.  :o

K.E.V:
Katos kun johonkin tottuu, vieraus aiheuttaa kauhua. Ei näissä ole muuta kuin alkaa käyttämään. Jos olisi eka lääpittävä sinulla niin ei olisi ongelmaa edes mielessä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  2.08.2014     kello on 20:09 ---Katos kun johonkin tottuu, vieraus aiheuttaa kauhua.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on, vaikka olisikin helpompi käyttää ja muutenkin parempi.

K.E.V:
Hyvin objektiivinen käsitys, itse osaan kyllä käyttää kaikkia eri käyttiksiä jotenkuten. Ei pelota lainkaan ja vielä vahvistaa mielipiteitä kun kaikkia käytetty tuo oma suuntaus.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  2.08.2014     kello on 20:11 ---Näin on, vaikka olisikin helpompi käyttää ja muutenkin parempi.

--- Lainaus päättyy ---
Jos kyse käyttiksistä niin saan näppylöitä ja posttraumaattisen stressireaktion jos joudun näpelöimään tuota Samsungin taplettia jossa on  androit käyttis... Thumbd Varmasti on peruja johonkin hikiseen Linuxiin.. ;)
Eli pitäydyn helpossa winukassa ja Lumia puhelimessa joka siis toimii paremmin kun se vr junan vessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View