Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Tablettien tietoturva ?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 31.07.2014 kello on 09:47 ---Mites muuten nuo Windows rt tabletit? Onko ne kuinka turvallisia?
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän RT ole kutakuinkin turvallinen, ainakaan siihen ei tarvitse softaa asennella kun ei siihen pahemmin ole softaa tarjolla...
Jos tuommoisen haluaa, niin kannattaneen pitää kiirettä kun Microsoft on lopettelemassa sen tuotantoa.
http://www.theguardian.com/technology/2013/nov/26/microsoft-kill-windows-rt-larson-green
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 31.07.2014 kello on 11:05 ---Eiköhän RT ole kutakuinkin turvallinen, ainakaan siihen ei tarvitse softaa asennella kun ei siihen pahemmin ole softaa tarjolla...
Jos tuommoisen haluaa, niin kannattaneen pitää kiirettä kun Microsoft on lopettelemassa sen tuotantoa.
http://www.theguardian.com/technology/2013/nov/26/microsoft-kill-windows-rt-larson-green
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaneeko tuota sitten enää hankkia. Varmaan päivityksetkin hiipuu....
Itselläni on tabletti, jossa on WIN 8 + Office. Muuten ok, mutta itse rauta on osoittautunut heikoksi.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 31.07.2014 kello on 11:21 ---Kannattaneeko tuota sitten enää hankkia. Varmaan päivityksetkin hiipuu....
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tässä sodassa tuo Android taitaa olla se voittaja. Itse veikkaan että Win häviäminen niin tabletista kuin phonesta on vain ajan kysymys :-\
K.E.V:
Onneksi on niin paljon luureja että loppuiän riittää.
Androidia en ikinä hanki itselleni.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 31.07.2014 kello on 11:21 ---Kannattaneeko tuota sitten enää hankkia. Varmaan päivityksetkin hiipuu....
Itselläni on tabletti, jossa on WIN 8 + Office. Muuten ok, mutta itse rauta on osoittautunut heikoksi.
--- Lainaus päättyy ---
En ole huomannut raudassa ongelmaa, toimii surffilautana erittäin hyvin. Ei tableteista paljon muuhun olekaan. Oli sitten mikä käyttis hyvänsä (tiedän kyllä että voi tehdä sitä sun tätä . ihmisetkin ajaa kaivurilla halki suomen vaikka AUTO on keksitty kauan sitten) :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta