Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tablettien tietoturva ?

<< < (5/16) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 10.09.2013     kello on 21:26 ---En tiedä olenko väärässä mutta käsitykseni kyllä on että kaikkiin muihin tabletti merkkeihin tarvitaan suojaukset niinkuin kotitietokonelle mutta ei ipadiin. Kiinostuksella odotan ihan oikeata tietoa. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Kirjoitat vain googlen hakuun ; ipad ja virus.

Kas kummaa löytyy tuhansia.
Ja vieläpä semmoisia jotka ovat aivan tunnettujen ohjemien sisällä.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: JariJ - 11.09.2013     kello on 07:49 ---Lisäksi jos Androidiin asentelee softat Googlen kaupasta, niin siinähän käyttäjä itse hyväksyy ohjelmalle tietyt oikeudet.

--- Lainaus päättyy ---

Kuka niitä lupia aidosti läpi lukee ::) Kuitataan muitta mutkitta "Joo joo, anna mennä vaan, pas2 kyselet" :-X

Mutta sinällään tuo modaus on kyllä ihan mielenkiintoinen osa-alueensa, jostain ihan custom-firmiksistä nyt puhumattakaan. Siinä pitää jo oikeasti olla jonkun verran laitespecifistä ymmärrystä asioista kun tuollaisen softan saa rakennettua *nostaa hattua ja kumartaa syvään* Itse olen pysytellyt ihan vain siellä käyttäjä-puolella, modaillut vermeisiin lisää ominaisuuksia sitä mukaa kun niitä ei valmistajan puolesta ole sallittu tai edes toteutettu. Muinoinen PS1 modattiin ihan piirilevyä juottelemalla, nykyisin ei tartte osata edes ruuvaria käyttää = kyllä ne nykynuoret sitten pääsee helpolla :D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 10.09.2013     kello on 21:26 ---Hmm... ::)
Miten..
Tapletille tulee koko ajan saastaa mutta ostetulle Avastille ei ole tarttunut mitään...
Avast on kannettavalle.. ::)

--- Lainaus päättyy ---

http://qz.com/131436/contrary-to-what-youve-heard-android-is-almost-impenetrable-to-malware/

Alan:
Onko maailma muuttunut Androidien kohdalla? Tarviiko virusturvaa?

Kysyn, koska läheinen on tuollaisen hankkinut, ja tarvii riippumatonta tietoa. Omissa iPadeissa ei ole vieläkään näkynyt viruksia.

HiTec:
Siitä: http://www.avg.com/eu-en/antivirus-for-android Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View