Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Auton vahaus
TonyN:
Kannattaa huomioida saveistuksesta että poikkeuksetta sen jälkeen pinta on kiillotettava,sen verran naarmuttaa ettei kiilto ole enää kummoinen.
Weicco:
Ohi kulkiessa poikkesin Biliasta hakemassa Mequa. Oli -50% tarjouksessa. Täytyy lähiaikoina kokeilla.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 15.05.2014 kello on 09:57 ---Ohi kulkiessa poikkesin Biliasta hakemassa Mequa. Oli -50% tarjouksessa. Täytyy lähiaikoina kokeilla.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Sinäkin Brutukseni.. :-*
Etkö nähny miten huonoa se on ammattimiehen silmin.Tosin tuo ei näytä samalta mitä itse olen ostanut.. ;)
No Megu niin laadun tae.. :) ;)
TonyN:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 15.05.2014 kello on 22:32 ---Sinäkin Brutukseni.. :-*
Etkö nähny miten huonoa se on ammattimiehen silmin.Tosin tuo ei näytä samalta mitä itse olen ostanut.. ;)
No Megu niin laadun tae.. :) ;)
--- Lainaus päättyy ---
Jos joku kertoo sinulle että valitsemasi vaha ei ole kovinkaan pitkäkestoista tavaraa niin meneekö keittojuurekset imusarjaan?
Kuten aiemmin jo kirjoitin niin se nxt ei kestä ja sillä siisti, toki jokainen saa vahata kulkineensa vaikka sillä mäntysaippualla mutta kyllä itse ainakin suhtaudun vinkkeihin avoimin mielin. Enkä myöskään mielestäni ole yleistänyt että megu olisi huonoa tavaraa, gold class sentään pysyy pinnalla pidempään kun seuraavaan vesisateeseen. Päätän keskustelun osaltani tähän.
pouhe:
Älä vielä lopeta. Oletko ammattimiehenä käyttänyt Prestan aineita, mitä mieltä olet ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta