rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Auton vahaus  (Luettu 27365 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:21.06.2019 kello on 22:56
  • Kellokoski
Vs: Auton vahaus
« Vastaus #90 : 12.05.2014 kello on 22:50 »
Kannattaa huomioida saveistuksesta että poikkeuksetta sen jälkeen pinta on kiillotettava,sen verran naarmuttaa ettei kiilto ole enää kummoinen.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Auton vahaus
« Vastaus #91 : 15.05.2014 kello on 09:57 »
Ohi kulkiessa poikkesin Biliasta hakemassa Mequa. Oli -50% tarjouksessa. Täytyy lähiaikoina kokeilla.

  • Vieras
  • Vs: Auton vahaus
    « Vastaus #92 : 15.05.2014 kello on 22:32 »
    Ohi kulkiessa poikkesin Biliasta hakemassa Mequa. Oli -50% tarjouksessa. Täytyy lähiaikoina kokeilla.
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Sinäkin Brutukseni.. :-*
    Etkö nähny miten huonoa se on ammattimiehen silmin.Tosin tuo ei näytä samalta mitä itse olen ostanut.. ;)
    No Megu niin laadun tae.. :) ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:21.06.2019 kello on 22:56
    • Kellokoski
    Vs: Auton vahaus
    « Vastaus #93 : 16.05.2014 kello on 08:45 »
    Sinäkin Brutukseni.. :-*
    Etkö nähny miten huonoa se on ammattimiehen silmin.Tosin tuo ei näytä samalta mitä itse olen ostanut.. ;)
    No Megu niin laadun tae.. :) ;)

    Jos joku kertoo sinulle että valitsemasi vaha ei ole kovinkaan pitkäkestoista tavaraa niin meneekö keittojuurekset imusarjaan?
    Kuten aiemmin jo kirjoitin niin se nxt ei kestä ja sillä siisti, toki jokainen saa vahata kulkineensa vaikka sillä mäntysaippualla mutta kyllä itse ainakin suhtaudun vinkkeihin avoimin mielin. Enkä myöskään mielestäni ole yleistänyt että megu olisi huonoa tavaraa, gold class sentään pysyy pinnalla pidempään kun seuraavaan vesisateeseen. Päätän keskustelun osaltani tähän.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 08:39
    Vs: Auton vahaus
    « Vastaus #94 : 16.05.2014 kello on 14:40 »
    Älä vielä lopeta. Oletko ammattimiehenä käyttänyt Prestan aineita, mitä mieltä olet ?

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:21.06.2019 kello on 22:56
    • Kellokoski
    Vs: Auton vahaus
    « Vastaus #95 : 16.05.2014 kello on 19:17 »
    Älä vielä lopeta. Oletko ammattimiehenä käyttänyt Prestan aineita, mitä mieltä olet ?
    Megusta en sano enään mitään.
    Prestaa olen käyttänyt kyllä jokusen vuoden. Hiomatahnat (kiillotusaineet) ovat olleet ihan kelvollisia, nykyään käytän menzernan kiillotusaineita koska sopivat nykyisille maaleille paremmin. Mutta prestan vahat ovat oleet pettymys. Sopii hyvin vaihtoautojen meikkaukseen kun siinä pitää saada hieno jälki helposti kestosta välittämättä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Auton vahaus
    « Vastaus #96 : 17.05.2014 kello on 05:36 »
    Moi!

    Mä löysin vanhasta varastostani tosi vanhan Hempelin Hard Vaxin joka on veneisiin tarkoitettu vaha.

    Purnukka oli vielä iskussa ja vahasin vollen sillä kahteen kertaan ja nyt vanha volle kiiltää kuin juutalaisen munat. :D

    Kestosta en tiedä juuta enkä jaata mut aika näyttää,-epäily kestosta on kyllä keskivankkaa mutta eipä tuo mitään maksanutkaan,paitti pari vahauskaltsua. :D

    Helppokäyttöinen,se on ihan litkua ja kiillotus käsin kevyttä. Jos toi vielä pysyis pinnassa niin ihan hyvä, meinaan ihan hyvän pinnan teki...

    Mut mulla on sellainen muistikuva kyseisestä vahasta ettei ainakaan veneen pinnassa kauaa kiillellyt.Tietty merivesi on paha mut mut,-katotaan nyt jos parit sateet kestää,en tiedä mut raportoin tänne.

    Oli meinaan niin kevyt levittää et melkein autonpesu on raskaampaa ja kiillotus,-vedin kylmästi aina koko kyljen,odotus ja sit kiillotus-toimi ihan kevyesti,homma bueno ja tosiaan toi purnukka on ollut mulla varmaan yli 10v tallissa josta sen vahingossa bongasin! :D

    Muuten olen ollut tyytyväinen 3M:n tuotteisiin joita kaverini automaalaamossa käytetään ja joita saan siellä käyttää muttei taida olla yks.henkilöille tarjolla,-en mee vannomaan miten niitä myyvät.

    No juuklettamalla kait sekin selviis! Mut hyviä vahauksia,se on kiitollista puuhaa ja paskat aineet kantsii jättää purkkeihinsa,niitä markkinat ovat täynnä,tosin paskakin vaha on parempi kun ei vahaa ollenkaan!

    Kiiltävää kesää!                         t migel