Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Auton vahaus
ihaa:
Ensimmäisen lomapäivän kunniaksi Adria sai sitten vahan pintaan kattoa myöten, perustavaratalon kamaa eli Korrekin Kestovaha TFX:ää, pilvistä piti olla koko päivän mutta eihän se säätiedotus voinut tietenkään pitää paikkaansa vaan katon vahaus sai odottaa iltaan saakka.
Mutta nyt passaa lähteä reissaamaan puunatulla autolla. :)
hartsakoski:
Pitäs ruveta MatkaajaDucato pesemään ja puunaamaan.Taidan pysyä Pineline Tehopesu-IceWax linjalla.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 4.06.2011 kello on 20:06 ---http://shop.kayttoauto.fi/WebRoot/497154/shop_area.aspx?id=497333&case=Muut%20tuotteet&cat1=Meguiar%27s&ItemToView=4820&style=shop
Tuota käytän ja on helppo pyyhkie uso pois.
Otahan Doro härkää sarvista ja ammattimiehenä kemikaalioiden maailmassa kokeile huvikseen näitä ja sano rehellisesti eivätkö lunasta minun hehkutusta.???
Maksaa tosin jonnin verran mutta elämä on..
--- Lainaus päättyy ---
Nyt sitten kokeiltu Jushi69 kehumaa vahaa, linkissä ensimmäisenä. 27€ maksoi pullo. Kohteena oli eräs ongelmakohta vaunussa.
Ja valitettavasti täytyy sanoa, ei tarvitse koittaa toista kertaa. H-auton osalta en vielä osaa sanoa mitään.
Turtlen Ice on selvästi parempi jäljeltään. Pari kuvaa kohteesta.
JeanS:
Itse olen kanssa käyttänyt Ice:a pari vuotta.
Moon sitä muistaakseni joskus kehui ja pitihän sitä kokeilla.
Vaunussa säilyi viimetalven katoksessa seisomisen jälkeen pinta kuin vastavahattuna.
Vaunun vahaus on helppoa, kunhan muistaa hyvin poistaa ylimääräiset vahat mikrokuituliinalla. Muuten pinta kerää helposti pölyä.
Jos on huonosti poistannut ylimääräiset vahat, niin ensimmäisen pesun jälkeen sitä on sitten sopivasti. Joten on kyllä helppokäyttöistä.
Auton pesen Turtlen Orange:lla: Vahaukseen laitan pari kertaa kesässä saman valmistajan nanoa ja silloin tällöin Ice:a.
On niitä varmaan laadukkaampiakin tuotteita, mutta nämä riittävät itselle. Pesen auton kuitenkin kerran viikossa, niin ei pääse likatarttumaan.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 5.07.2011 kello on 17:36 ---Pesen auton kuitenkin kerran viikossa, niin ei pääse likatarttumaan.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se on ja auto on vähintään huuhtelun tarpeessa silloin kun siinä on nähtävissä pölyä. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta