Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Auton vahaus

<< < (5/20) > >>

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: moon - 30.05.1970     kello on 23:26 ---
Minä muuten tykästyin siihen Turtle ICEeen kun sillä vaunun eka kerran vahasin. Heleppua vahhausta  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Sama täällä,vaunu ja auto vahattu sillä,varmaan on olemassa parempiakin mutta lienevätkö tällaiselle laiskalle yhtä helppoja?

Kyllä tää lainauskin voi olla vaikeaa >:(

Edit: Lainaus korjattu, Ylläpito

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 15.01.2011     kello on 21:48 ---Millä aineilla vesaikko on auton kiillottanut??
Hienoa jälkeä..  :D

--- Lainaus päättyy ---

Kunhan kerkiän/on asiaa tuonne kellariin
niin lunttaan ja vastaan.

Helppo on käyttää, mikä sopii minulle mainiosti. :D

Sitä Ice vahaakin kokeillut mutten ollut
tyytyväinen.

sipu:
miten niin luin sen satakertaa autovanhus , mut komiat kiillot on autois ... ihanaa katsella sitä lumetonta maata ja  metsää ,mut ei huonoja ne muutkaan kuvat , joskus kauan sit menin solikkaan laittaa jotain ihme vahaa ja siinä kun oli silloin se ropollinen pinta oli ihan urakkaa saada sieltä ropopinnasta niitä valkoisi kiillotusvahoja näkymättömiin ... siin sit jo loppuksi isäntäkin otti kiillotuskoneen ja töitä tehtiin tosissaan , sen siit oppis , et koklaa aina jonnekin piilopaikkaan moissii tuotteit ...en nyt muista mitä mahtoi se vaha olla ... :(

99:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  7.02.2011     kello on 19:43 ---joskus kauan sit menin solikkaan laittaa jotain ihme vahaa ja siinä kun oli silloin se ropollinen pinta oli ihan urakkaa saada sieltä ropopinnasta niitä valkoisi kiillotusvahoja näkymättömiin

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen käyttänyt sopivan jäykkäharjaista (muovista)harjaa noiden vaha jämien poistoon, toimii hyvin ja ilman ärräpäitä ;)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  7.02.2011     kello on 19:43 ---miten niin luin sen satakertaa autovanhus , mut komiat kiillot on autois ... ihanaa katsella sitä lumetonta maata ja  metsää ,mut ei huonoja ne muutkaan kuvat , joskus kauan sit menin solikkaan laittaa jotain ihme vahaa ja siinä kun oli silloin se ropollinen pinta oli ihan urakkaa saada sieltä ropopinnasta niitä valkoisi kiillotusvahoja näkymättömiin ... siin sit jo loppuksi isäntäkin otti kiillotuskoneen ja töitä tehtiin tosissaan , sen siit oppis , et koklaa aina jonnekin piilopaikkaan moissii tuotteit ...en nyt muista mitä mahtoi se vaha olla ... :(

--- Lainaus päättyy ---

Minä käytän aina kiillotuskonetta vaunun vahauksessa - miksi pitäisi tehdä käsityötä kun koneetkin on keksitty ;) ;D ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View