Tekniikkakeskustelut > Projektit

LMC:lle kävi näin..

<< < (15/34) > >>

Desibeli:
Harmillisesti pääsi käymään.
Kyllä tuo kannattaa korjata. Aikaa se ottaa.
Myydessä tuosta ei kumminkaan kovin paljoa saa.
Vaunu kannattaa pitää säältä suojassa, ettei kosteus tee lisää tuhoja.

Laitappa kuvia näkyville vaurioista.

- Desibeli

edit:
Ei paha liikkeessäkään korjattuna.

Mulli:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 10.09.2013     kello on 15:40 ---..Tosin olis pitänyt olla se kasko.

--- Lainaus päättyy ---

Antaako ne edes täyskaskoja noin vanhoille?

Oma olisi samoja ikiä, vaan ei tullut mieleenkään kysyä. Nythän tuota toki hiukkasen pohtii.

plagu:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 10.09.2013     kello on 15:39 ---Kuullostaa hyvältä ja oikealta ratkaisulta. Ammattilaiset kun tekee tuon niin voi vetää huoletta ettei karkaa toiste.

--- Lainaus päättyy ---

nojaa, itse kyllä luotan itseeni enemmän kuin "ammattilaisiin" sen verran mielenkiintoisia ratkaisuja tullut nähtyä ihan "ammattilaisten" tekeminä, vaikka taitoa useimmiten varmasti onkin nini motivaatiota ei.

Mutta hyvä että saat vaunun kuntoon ja vitokuskille lasku kouraan et todellakaan tuota ala itse makselemaan.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: dados87 - 10.09.2013     kello on 15:32 ---noniin asioista käyty vähän ottamassa selvää caravan korjaus liikkessä ja näyttäis nyt siltä että sen aisan saa vaihdettua tai näin ainakin he tuumasivat siellä liikkeessä.uusi aisa maksaa 220 euroa ja vetopää tarvikkeineen 250 euroa..sitten tuumasivat että tuon repeämän saa korjattua kans siellä liikkeessä.eli mulle jäis vaan sitte sen repeämän fiksaus eli lasikuitua ja maalia päälle..koko homman hinnaks töineen tulis karkeasti arvioiden 800€ ja sitte se olis ihan kaikkien lakipykälien mukaan oikein tehty..jotenkin tuntuu että kyllä tästä nyt voidaan ihan kunnialla ja rahalla selvitä ;) omasta mielestä tuo summa nyt ei ainakaan miltään älyttömän pahalta kuullosta vai mitä mieltä toverit on?

-dados-

--- Lainaus päättyy ---

Ihmettelen miten korjaisi tuohon hintaan: 800-250-200=350€ jää työlle aisan korjaus ja kulman korjausniin aikaa ei saa mennä, vai oliko tuo vain aisan korjaus ja voivat korjata eri hintaan myös kulman. Tosin tuo aisan ja vetopään vaihto käy jos ei peukalo keskellä kämmentä, varmaan helpompi kuin kulman korjaus.

dados87:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 10.09.2013     kello on 16:22 ---Ihmettelen miten korjaisi tuohon hintaan: 800-250-200=350€ jää työlle aisan korjaus ja kulman korjausniin aikaa ei saa mennä, vai oliko tuo vain aisan korjaus ja voivat korjata eri hintaan myös kulman. Tosin tuo aisan ja vetopään vaihto käy jos ei peukalo keskellä kämmentä, varmaan helpompi kuin kulman korjaus.

--- Lainaus päättyy ---

niin tuo hinta sisältäis aisan korjauksen/vaihdon ja sitte sen kulman korjauksen 800-220-250=330 ekua..mun mielestä ihan asiallinen hinta että saa kuntoon voin toki olla väärässäkin :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View