Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Auschwitz

<< < (8/22) > >>

Soleil:
Jänishousu olen, siinä porttien lähellä on tullut käytyä mutta en minä sinne halunnut. Oli kyllä silloin lapset mukana.
Olisihan se Dachau tuossa lähelläkin mutta jotenkin ei vaan kiinnosta.
Tällä aiheesta tulee paljon tv:stä ohjelmia ja se riittää minulle. Mieheni oli kysynyt saksalaiselta, että miksi ohjelmia paljon näkyy? Oli saksalainen sanonut, ettei historia pääse unohtumaan. Tuosta tapahtuneesta täällä ei syytetä nyt eläviä, se on mennyttä.

sipu:
en menis lähellekkään
luin Anni Frankin päiväkirjan
ekaa kertaa ,kun olin 11 tai 12 v
ja sekin liikutti minua jo syvältä
olen lukenut sen myöhemminkin
ja aina itken sitä lukiessa
ja joitakin muitakin teoksia
en nyt muista nimeä
mutta eräs kertoi eräästä juutalais mihestä
joka selviytyi tuosta helvetistä  :o

niin että minulle riittää nuo kirjat
en halua siellä käydä
näkisin varmaan painajaisia
ainakin kymmenenvuotta sen käynnin jälkeen  :o

MatsOnni:
Sipun pitää käydä Amsterdamissa Anne Frankin talossa. Se on vähän mukavampi paikka, mutta ei sielläkään nyt ihan vitsit lennelleet ja hiljaista oli väki sielläkin.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni -  9.09.2013     kello on 11:44 ---Sipun pitää käydä Amsterdamissa Anne Frankin talossa. Se on vähän mukavampi paikka, mutta ei sielläkään nyt ihan vitsit lennelleet ja hiljaista oli väki sielläkin.

--- Lainaus päättyy ---

oon siittä talosta nähnyt kuvia
ei todellakaan ole mikään miellyttävä paikka
mutta siellä ehkä vois käydä
jos sinne suuntaan menen joskus tai
mielummin kävisin jossain iloisemmassa paikassa
eipä jäis ahdistusta silloin  ....

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  8.09.2013     kello on 17:40 ---Kuinka moni orgin porukasta käynyt? Ja minkälaisia tuntemuksia jäi? Itsellä tarkoitus ensi kesänä käydä,kyseisessä paikassa..

--- Lainaus päättyy ---

Tällä viikolla olisi tarkoitus käydä, Krakovan reissulla. Saa nähdä muuttuuko mielipiteeni lapin polttajiin (saksalaisiin) suotuisemmaksi.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View