Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Auschwitz

<< < (6/22) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: k69 -  8.09.2013     kello on 20:26 ---Ristosexsex, käy ihmeessä ja seuraavaks meet vasta painoks siinä lähellä olevaan Wielichkan suola kaivokseen. Tulee henkistä ravintoa kummasti niiltä seuduilta yhellä iskulla.

--- Lainaus päättyy ---
Sielläkön ne teki niitä orja töitä?

LMC-99:
Käyty on ja suosittelen niille pikku narsijoille joita pikku rypyt pistää elämän sekaisin..

Viimmeeksi oli akka ja murkkuikäiset kakarat mukana, koti matka oli ihmeen rauhallinen ja elämän iloa täynnä.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  8.09.2013     kello on 20:32 ---Käyty on ja suosittelen niille pikku narsijoille joita pikku rypyt pistää elämän sekaisin..

Viimmeeksi oli akka ja murkkuikäiset kakarat mukana, koti matka oli ihmeen rauhallinen ja elämän iloa täynnä.

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan herättävä kokemus..Itse varmaan olen sen käynnin jälkeen paljon viisaampi,Ja kunnioitan tätä elämää,vielä paremmin..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  8.09.2013     kello on 20:32 ---Käyty on ja suosittelen niille pikku narsijoille joita pikku rypyt pistää elämän sekaisin..

--- Lainaus päättyy ---
Siinä se kiksi onkin...
Aika harva sukupolvi on saanut vaeltaa tämän maallisen taipaleen kokematta sotaa. Minun ikäisilläni alkaa olla jo pientä toivoa, että näin onnellisesti voisi käydä. Tällaista eloa ja yltäkylläisyyttä ei varmaan enää tule.

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  8.09.2013     kello on 19:26 --- Mitkä paikat jossa ei saa kuvata..

--- Lainaus päättyy ---
Ainakaan noita uuneja ei ois saanu kuvata. Ovessa kielto. Eikä kovin kaupallinen paikka kun ei ollut ainakaan 4 vuotta siten pääsymaksua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View