Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 08 Sep 2013
  • Kuinka moni orgin porukasta käynyt? Ja minkälaisia tuntemuksia jäi? Itsellä tarkoitus ensi kesänä käydä,kyseisessä paikassa..
  • #2 kirjoittanut Humppeli 1 08 Sep 2013
  • Karsia paikka .
  • #3 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 08 Sep 2013
  • #4 kirjoittanut K.E.V 08 Sep 2013
  • Kuinka moni orgin porukasta käynyt? Ja minkälaisia tuntemuksia jäi? Itsellä tarkoitus ensi kesänä käydä,kyseisessä paikassa..
    22 vuotta sitten oltiin vaunuretkellä siellä. Hiljentyy kerralla. Olemme kyllä käyneet myös Majdanek issä ja Bergen-Belsenissä. Edellisessä on uunit ehjänä ja iso tuhkapönttö muistomerkkinä. On muuten Ljublinin esikaupungissa. LÄHIMMISTÄ KERROSTALOISTA suorat näkymät
  • #5 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 08 Sep 2013
  • Saako siellä kuvata? Jos jollain kuvia,niin laitatko kuvia..
  • #6 kirjoittanut Roksis 08 Sep 2013
  • Synkkä paikka. Ei saa kuvata.




       Ei siis saisi. Tuossa asunto ja polttouuni.
  • #7 kirjoittanut cossuesco 08 Sep 2013
  • Kaksi kertaa olen käynnyt, 70-luvulla pikkupoikana ja tänä kesänä. Yleisesti saa kuvata, mutta on paikkoja missä ei saa, opas kyllä kertoo.
  • #8 kirjoittanut krtek 08 Sep 2013
  • Olen käynyt pikkupoikana. Paikka oli mielenkiintoinen mutta kyllä sen ahdistavuuden aisti jo silloin. Olisi mielenkiintoista käydä siellä uudelleen.
  • #9 kirjoittanut seppoko 08 Sep 2013
  • Olen käynyt Dachaussa, Treblinkassa, Birkenaussa ja Auschwitzissa. Kaikki ovat näkemisen arvoisia, Treblinka ehkä vähiten.

    Vaikuttavimmat paikat ovat mielestäni olleet Dachau ja Birkenau. Niistä näkyy selvimmin tuhoamisen laajuus, suuruus, koska sitä avointa kenttää, mikä on ollut leirinä, on tavattoman laajasti.

    Auschwitz ja Birkenau ovat samalla paikkakunnalla niin, että molemmat näkee kerralla.
  • #10 kirjoittanut Aakku 08 Sep 2013
  • On kyllä sellainen paikka, joka ei saisi tulevilta sukupolviltakaan unohtua...
    Krakovan kouluissa Auschwitziin tutustuminen kuuluu nuorille pakollisiin opintoihin.
    Birkenau on, jos mahdollista vieläkin synkempi paikka.
  • #11 kirjoittanut aaoulusta 08 Sep 2013
  • Ei oikein kiinnosta tuollaiset paikat!  mieluiten sellaiset joista saa mukavia kiksejä!  muutoin historia kiinnostaa.
  • #12 kirjoittanut K.E.V 08 Sep 2013
  • Saako siellä kuvata? Jos jollain kuvia,niin laitatko kuvia..
    Voin laittaa kun reissusta kotiin menen.
  • #13 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 08 Sep 2013
  • Ei oikein kiinnosta tuollaiset paikat!  mieluiten sellaiset joista saa mukavia kiksejä!  muutoin historia kiinnostaa.
    Mutta tämäkin on varmaan koettava vaikka ei ole,niitä mieluisia paikkoja,näkee mitä ihminen voi tehdä heikompi osaselle,tietyn asian kautta..
  • #14 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 08 Sep 2013
  • #15 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 08 Sep 2013
  • Kaksi kertaa olen käynnyt, 70-luvulla pikkupoikana ja tänä kesänä. Yleisesti saa kuvata, mutta on paikkoja missä ei saa, opas kyllä kertoo.
    Mitkä paikat jossa ei saa kuvata..
Sivuja:
Toiminto