Sivuja:
Toiminto
  • #196 kirjoittanut "Masi" 11 Sep 2013
  • "Siis lyhyesti "maallikoille": ostakaa oikea "Karavaanariroikka" 25m 2.5mm2, älkääkä käyttäkö adaptereita niin olette turvassa näiltä osin.
    Taas schuko rasialle löytyy testereitä parinkympin hinnalla. Siis JOS joudutte pakosta käyttämään adapteria, niin rasian pikainen testaus on paikallaan"

     Ei pistokkeen malli vaikuta sinne eikä tänne oikein tai väärin kytkentään. Aivan samalla lailla voidaan CEE pistoke kytkeä väärin.
    Eli kun Markon mukaan käytätte CEE pstoketta, niin käyttäkää testeriä ettei vain ole sähköpentti tehnyt virhettä.
    Suko pistoke on ehkä turvallisempi koska niitä ne sähköpentit laittaa huomattavasti enemmän eli taitoa on kertynyt siihen hommaan.
    Asia tietysti muuttuu kaikkien pistokkeiden kohdalta kun pelle pelottomat suorittaa kytkentöjä, eikä näitä saada estettyä millään lailla.
    • *****
  • #197 kirjoittanut MarkoA 11 Sep 2013
  • Voihan tuon mun tekstin noinkin ymmärtää. Näköjään. Pitänee poistaa väärät höpinät, vai? Käyttäkää toki mitä itse haluatte, kun pysytte 4m päässä meistä ;)
    • *****
  • #198 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 11 Sep 2013
  • Voihan tuon mun tekstin noinkin ymmärtää. Näköjään. Pitänee poistaa väärät höpinät, vai? Käyttäkää toki mitä itse haluatte, kun pysytte 4m päässä meistä ;)
    Eikä se 4m riitä,kun syttyy tulipalo,palaa meinaan aika kuumasti ;)
    • *****
  • #199 kirjoittanut tsahkali 11 Sep 2013
  • Eikä se 4m riitä,kun syttyy tulipalo,palaa meinaan aika kuumasti ;)

    Shhhh.....  Hiljaa nyt, muuten syttyy turvavälikeskustelu kin taas roihuun!!
    • *****
Sivuja:
Toiminto