Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Millainen peruutuskamera?
4ntti:
n. 20e Kiinalaiset kamerat on sekä autossa että vaunussa. Langallisia malleja molemmat ja hyvin ovat pari vuotta toimineet. Niin ikään näytölliseen mankkaan tulee kuva.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 4.09.2013 kello on 21:34 ---Mihin te perutuskameraa tarvitsette? Mekin sitä kovasti suunniteltiin ja pohdittiin, mikä olisi hyvä mutta onneksi ei laitettu. Mieheni on niin loistava kuski että osaa peruutella hyvin ilman kameroita ja tiukissa paikoissa minä hyppään kameraksi ja tutkaksi. Eikä ole kallis laite, eikä tarvinnut johtoja vedellä saatika seinään reikiä tehdä. Näin meillä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Saa mm. vaunun kerrasta koukkuun yksikseenkin ja puskuria kolhimatta sekä varsin kätevä taskuparkissa, näkee varmasti missä takana oleva auto on
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 4.09.2013 kello on 21:27 ---Tuolta olen hommannut.Hyvää palvelua ja neuvoja kohtuu hintaan.Myös takuu asiat toimii Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Engzet kauppias on itsekin karavaanari. Saattaa olla joskus jotain muutakin harrastukseen liittyvää myynnissä.
Itse olen tilaillut kuorma-autoihin 4 kameran settejäkin.
Tuohon Vito juttuun. Itse asensin retkuiluautoon takalasin sisäpuolelle. Ihan ei näytä vetokoukun nuppiin, mutta olen virittänyt mitta-asteikon päähäni pyörätelineen poikkipuista.
Kamera kytketty myös motorisoituun autoradion näyttöön. Erillinen katkaisin, jotta voi pitää jatkuvastikin päällä.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 4.09.2013 kello on 21:34 ---Mihin te perutuskameraa tarvitsette? Mekin sitä kovasti suunniteltiin ja pohdittiin, mikä olisi hyvä mutta onneksi ei laitettu. Mieheni on niin loistava kuski että osaa peruutella hyvin ilman kameroita ja tiukissa paikoissa minä hyppään kameraksi ja tutkaksi. Eikä ole kallis laite, eikä tarvinnut johtoja vedellä saatika seinään reikiä tehdä. Näin meillä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tuutko opastamaan seuraavan kerran kun mun pitää kapea kärry peruuttaa kapeaa ramppia tai metsäpolulle.
Tai kun pysäköin tuon ahtaaseen taskuun ja peileistä ei näe kadunvarrella taakse pysäköityjä. Ja kyllä tuo on ihan mukava kun aisapainoltaan ison kärryn aisan saa kerralla kohdalle eikä tarvitse kun veivata alas, puhumattakaan siitä kun voi seurata kärryssä olevaa kuormaa ajon aikana.
Soleil:
Hups, minä puhuin eri asiasta. Tarkoitin asuntoauton peruuttamista ahtaissa paikoissa.
Anteeksi, parempi näköjään pitää suu supussa. :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta