rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Millainen peruutuskamera?  (Luettu 48654 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #30 : 8.09.2013 kello on 07:55 »
Näyttäis löytyvän samanlainen hiukan isommalla näytöllä, samaiselta toimittajalta:

http://www.aliexpress.com/store/group/Car-Rear-View/315488_211230862.html

Haulla löytyy varmasti kymmeniä eri malleja muiltakin kiinalaisilta valmistajilta. Kaikki eivät kuitenkaan toimita vain yhtä/kahta kappaletta.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #31 : 8.09.2013 kello on 15:13 »
Olen nyt Tuuris ja kävin pikasen kierroksen autoasatolla ja näytti oleen 3,5" langaton peruutuskamera hintaan 129€ no en sen kummemmin sitä käpälöinyt väri näyttö siin ainakin oli..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:37
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #32 : 8.09.2013 kello on 15:34 »
Olen nyt Tuuris ja kävin pikasen kierroksen autoasatolla ja näytti oleen 3,5" langaton peruutuskamera hintaan 129€ no en sen kummemmin sitä käpälöinyt väri näyttö siin ainakin oli..
Muistatko minä merkkinen?
K-raudassa täällä näkyvät semmoista myyvän 149 eurolla.
Merkki oli joku tuttu, muten nyt muista kuitenkaan...
Onkohan kukaan kokeillut, meinaan, että vois kertoa miten pelaa, olishan se käevämpi asentaa se langaton.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #33 : 8.09.2013 kello on 15:37 »
Muistatko minä merkkinen?
K-raudassa täällä näkyvät semmoista myyvän 149 eurolla.
Merkki oli joku tuttu, muten nyt muista kuitenkaan...
Onkohan kukaan kokeillut, meinaan, että vois kertoa miten pelaa, olishan se käevämpi asentaa se langaton.

En merkkiä muista mutta oli ollut 149€ hinta ja nyt 129€.
tota olen vielä täällä mutta akku loppu läppäristä joten joudun sulkemaan tämän aparaatin muutaman minsan kuluttua..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:43
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #34 : 8.09.2013 kello on 15:38 »
Muistatko minä merkkinen?
K-raudassa täällä näkyvät semmoista myyvän 149 eurolla.
Merkki oli joku tuttu, muten nyt muista kuitenkaan...
Onkohan kukaan kokeillut, meinaan, että vois kertoa miten pelaa, olishan se käevämpi asentaa se langaton.

Minulla oli yhdessä autossa langaton kamera. Eipä ole tullut sitä ikävä, vaikka jäikin vaihdossa sinne vanhaan.

Uutta langatonta EI tule koskaan eikä mihinkään.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:37
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #35 : 8.09.2013 kello on 20:38 »
Minulla oli yhdessä autossa langaton kamera. Eipä ole tullut sitä ikävä, vaikka jäikin vaihdossa sinne vanhaan.

Uutta langatonta EI tule koskaan eikä mihinkään.
Sepolla lienee  joku syy mielipiteeseen, vaikkei ollut perusteluita.
Mulla oli sellainen langaton myöskin joskus 5v sitten, mutta aina kun tarvi, niin kuvaan tuli kaikenlaista häiriötä.
Meinaan, että jos ne nyt pelais jo?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #36 : 8.09.2013 kello on 20:42 »
Minulla oli yhdessä autossa langaton kamera. Eipä ole tullut sitä ikävä, vaikka jäikin vaihdossa sinne vanhaan.

Uutta langatonta EI tule koskaan eikä mihinkään.
Onhan sulla Seppo siinä vieressä se langaton niin kuin minulla toimii vielä ainakin kelillä,kuin kelillä ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #38 : 19.10.2013 kello on 13:51 »
Tulipahan asennetuksi tuo Kiinasta tuotettu langaton peruutuskamera. Itse en sitä asennusta pystynyt tekemään, mutta pajalla veloittivat 3 tunnin työstä 180,- Kokonaishinnaksi tuli siten 230 euroa.
Kuva on lähes aina hyvä ja häiriötön, mitä nyt 100 kmh vauhdissa otin siitä kuvan, jossa vähän raitoja.
Näyttöä voi muklata vaihtamalla näkymän vasemmaksi tai oikeanpuoleiseksi.
Voin suositella, tuolla ylempänä ketjussa on linkit, ja jolleivät aukea, niin yv:nä lähettelen tiedot valmistajaan yhteydenotosta.
Virta otettiin kameraan takavalosta, ja näytön receiverin (vastaanottimen) virta tupakansytyttimestä .
Osaavalle tekijälle hyvinkin edullinen ostos, tft color monitor isolla värinäytöllä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:29.03.2024 kello on 20:20
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #39 : 19.10.2013 kello on 14:43 »
Kiinasta tilasin ebaystä reilut pari vuotta sitten 3 kpl peruutuskameraa autoon ja vaunuun. 7 tuuman näytöllä, jossa oli vielä gps hinta oli alle 100€ ja vieläkin toimivat, kamera on ollut kokoajan autossa ja vaunussa.

Yhden myin täällä orgissa, mahtaako toimi vielä ?

http://www.ebay.co.uk/itm/7-0-HD-GPS-Wireless-Rear-Camera-Bluetooth-4GB-Card-128-/121144097500?pt=UK_AudioTVElectronics_GPSSystems_GPSSystems&hash=item1c34c03adc
« Viimeksi muokattu: 19.10.2013 kello on 14:54 »

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:27.02.2024 kello on 11:37
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #40 : 19.10.2013 kello on 14:58 »
Sepolla lienee  joku syy mielipiteeseen, vaikkei ollut perusteluita.
Mulla oli sellainen langaton myöskin joskus 5v sitten, mutta aina kun tarvi, niin kuvaan tuli kaikenlaista häiriötä.
Meinaan, että jos ne nyt pelais jo?

Ei ne pelaa vieläkään, ei ainakaan ProUser-merkkinen, joka meidän autoomme laitettiin myyjän toimesta. Hemmetisti ottaa häiriöitä ja kuva pätkii ja välkkyy koko ajan. Ilmeisen väärinkäsityksen vuoksi malli on sellainen, joka asennettiin rekisterikilven yhteyteen ja näyttää vaan suoraan taaksepäin. Sinne mun ei ole tarvinnut nähdä sen yli 30:n vuoden aikana, jonka olen bussia ajanut. Halusin kameran, josta näkee esim. taskuparkkeeraukses sa etäisyyden takana olevaan autoon. Tai missä tahansa muualla etäisyyden takana olevaan esteeseen. Tällä nykyisellä kameralla sen joutuu arvioimaan, mikäli välkkyvästä kuvasta saa jotain selvää.
Parin viikon kuluessa asiaan on tulossa parannus. Se on tosin kalliimpi, kuin kiinalaiset tai Bilteman vehkeet, mutta kun hyvä ja halpa eivät ole synonyymejä. Hintahan on aina neuvottelukysymys, joten ei siitä sen enempää, kyseessä on kuitenkin Waeco ja langallinen malli. Auto on kuitenkin jokapäiväisessä ajossa ja päivittäin peruutellaan, joten ei sen yhden peruutuksen hinnaksi auton oletettuna käyttöikänä niin paljoa tule... Etenkin, jos sillä yhdenkin kolhun välttää. ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #41 : 19.10.2013 kello on 15:02 »




Tässä vielä kuva näytöstä.
Mainostekstissä korostettiin tämän olevan uusin, häiriötön malli, hinta siis postikuluineen lopulta 75 dollaria.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #42 : 20.10.2013 kello on 16:11 »
Kiinasta tilasin ebaystä reilut pari vuotta sitten 3 kpl peruutuskameraa autoon ja vaunuun. 7 tuuman näytöllä, jossa oli vielä gps hinta oli alle 100€ ja vieläkin toimivat, kamera on ollut kokoajan autossa ja vaunussa.

Yhden myin täällä orgissa, mahtaako toimi vielä ?

http://www.ebay.co.uk/itm/7-0-HD-GPS-Wireless-Rear-Camera-Bluetooth-4GB-Card-128-/121144097500?pt=UK_AudioTVElectronics_GPSSystems_GPSSystems&hash=item1c34c03adc
En muista keltä ostin tommosen va täält kumminni ja vieläi toimii... pikkasen joskus on häiriöitä ja muutaman kerran kesken navigoinnin oon nähny oman auton keulan näytöstä.. viimeks oli pakko ajaa ohi ja himmata kamera päällä kattoo takanatulevan hölmistynyttä ilmettä ku rupes vilkuilee omaa näyttöönsä...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #43 : 20.10.2013 kello on 16:15 »
Vänkäri puolella hyvä ja edullinen peruutus kamera,käy keli,kun,kunhan pääsee lämpöön,eikä pieni sade haittaa...Lumesta puhumattakaan..

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla: 7.05.2022 kello on 13:04
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #44 : 19.03.2014 kello on 17:04 »
Moron

Ostin biltemasta langattoman peruutuskameran, jossa kaksi erillistä kameraa omilla lähettimillään. Autoon kiinnitetty toimii kuin junan vessa, mutta pienoista ongelmaa aiheuttaa tämän toisen sijoitus vaunun taakse.
Tai ei itse kameran sijoitus ongelmaa aiheuta, vaan se miten saan vedettyä kameralta johdon lähettimeen, jonka ajattelin sijoittaa vaunun etuikkunalle, josta olis esteetön  yhteys autoon sijoitettuun vastaanottimeen.
Kameran johdon pituus ei riitä, joten ilmeisesti vaan kylmästi poikki ja kolvi käteen ja pala väliin....mutta mistä johto vaunun sisään...ei oikein himottais tehdä reikiä.
 Onko kukaan viritelly moista systeemiä?
 
Vaunu  solifer s6+

yst. Jussi