Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Millainen peruutuskamera?
Aakku:
Ihan Off Topickina kysyisin, jotta miksi hyvin uudessakin ja kalliissa matkailuautossa on sellainen putkimallinen iso laatikko näyttönä. Siis sellainen, jossa on välkkyvä raitoja täynnä oleva mustavalkea rakeinen kuva.
Onko se vaan niin hyvä, vai onko rahat loppunu kesken ja se on siirretty ties kuinka monennen kerran seuraavaan autoon.
Captainkidd:
Laitoin tiedustelun Kiinaan. Yleensä vastaavat aika nopeasti.
Payment ( = maksu) alibabassa toimii luottokortilla.
Katsotaan mitä vastaavat.
Haapaniemen Paroni:
Mulla vänkärin puolella vähän päälle 50V perutus kamera ja hyvin pelittää ainakin vielä ;) :D
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 7.09.2013 kello on 11:39 ---Ihan Off Topickina kysyisin, jotta miksi hyvin uudessakin ja kalliissa matkailuautossa on sellainen putkimallinen iso laatikko näyttönä. Siis sellainen, jossa on välkkyvä raitoja täynnä oleva mustavalkea rakeinen kuva.
Onko se vaan niin hyvä, vai onko rahat loppunu kesken ja se on siirretty ties kuinka monennen kerran seuraavaan autoon.
--- Lainaus päättyy ---
Ookko ihan selevinpäin ku tollasta eppäilet ?
Nuot mustavalkonäytöllä varustetut perruutuskamerat ovat ihan hyviä ja toimivia vermeitä joissakin olosuhteissa parempiakin kuin värinäytölliset.
Ihan samallalailla se littunäyttökin on häiriöherkkä kuin putkinäyttökin . . .
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: JariT - 7.09.2013 kello on 19:25 ---Ookko ihan selevinpäin ku tollasta eppäilet ?
Nuot mustavalkonäytöllä varustetut perruutuskamerat ovat ihan hyviä ja toimivia vermeitä joissakin olosuhteissa parempiakin kuin värinäytölliset.
Ihan samallalailla se littunäyttökin on häiriöherkkä kuin putkinäyttökin . . .
--- Lainaus päättyy ---
Olen syntymähumalassa, juu...
Varmaan ovat ihan hyviä. Ei mulla muuta kokemusta ole, kuin mitä niitä aikoinaan oli kuorma-autoissa ja linkkareissa tiiraillut. Nyttemmin on kyllä aika terävät värinäytöt ajokeissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta