rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Millainen peruutuskamera?  (Luettu 48620 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #15 : 6.09.2013 kello on 23:08 »
Muista että takuu jutskut joutuu itte hoitaan jos Chinan roinaa tilaa, tosin samaahan se on täältäkin ostettuna mutta takuu vastuut hoitaa "joku muu", tuolle "ominaisuudelle" lasken jonninverran  . . .  Oon sen verran laiska opetteleen Kiinaa jotta saisin aikaan sepustaasion viasta jotta "vinosilmä" laittais uutta tuleen,  tosin lienee Lonthoon murrekkin kelvata . . .

Aikaa kuuleman mukaan menee noissa takuu hommeleissa isse hoidettuna . . .
Noita tilaa 2-3 siihen hintaan kun mitä suomailainen myyjä täällä myy samaa tuotetta. Takuu hoituu tällä tavalla  Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #16 : 6.09.2013 kello on 23:27 »
Tilasin itse langattoman peruutuskameran, mutta kiinapoijjaat ilmoittivat tuotteen olevan poistettu tuotannosta.
Monet tavarat olen tilannut hyvällä menestyksellä alibabasta. Tämä alibaba.com on ebay:n kaltainen, turvaa ostajalle täyden palautus- ja kaupan peruutusoikeuden, jollei saatu tavara tyydytä.
Tässä yksi lämmitettävä peruutuskamera malliksi. Näitähän löytyy paljon ja edullisesti.
Itse etsin vielä lisää vaihtoehtoja, vaan jos joku sopivan täältä löytää, niin voin tilata useamman samalla.
Olen rekisteröitynyt alibaba-jäsen.

http://www.alibaba.com/product-gs/561082195/Car_rear_view_camera_with_auto.html

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:37
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #17 : 7.09.2013 kello on 07:19 »
Asennettiin tällainen sivukamera kuorma-autoon, joka todella näyttää pimeässä yli 20m päähän.
Vastaavan Sonyn tekniikalla, jos halvemmalla löytäisin maailmalta, niin olisi minun valintani.
Peruutuskamerassa läpän lisäksi on hyvä huomioida katselukulma, ellei sitten hommaa tuplakameralla olevaa mallia.
Omassani katselukulma on 170 astetta ja se jo hiukan vääristää.

http://www.engzet.com/RVC_GW720.html

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #18 : 7.09.2013 kello on 10:58 »
Tilasin itse langattoman peruutuskameran, mutta kiinapoijjaat ilmoittivat tuotteen olevan poistettu tuotannosta.
Monet tavarat olen tilannut hyvällä menestyksellä alibabasta. Tämä alibaba.com on ebay:n kaltainen, turvaa ostajalle täyden palautus- ja kaupan peruutusoikeuden, jollei saatu tavara tyydytä.
Tässä yksi lämmitettävä peruutuskamera malliksi. Näitähän löytyy paljon ja edullisesti.
Itse etsin vielä lisää vaihtoehtoja, vaan jos joku sopivan täältä löytää, niin voin tilata useamman samalla.
Olen rekisteröitynyt alibaba-jäsen.

http://www.alibaba.com/product-gs/561082195/Car_rear_view_camera_with_auto.html

Mitähän tuolle tulisi hintaa?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:12
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #19 : 7.09.2013 kello on 11:18 »
Mitähän tuolle tulisi hintaa?

Ja mitä tämä on suomeksi?

Lainaus
Payment Terms:    T/T,Western Union

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:37
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #20 : 7.09.2013 kello on 11:39 »
Ihan Off Topickina kysyisin, jotta miksi hyvin uudessakin ja kalliissa matkailuautossa on sellainen putkimallinen iso laatikko näyttönä. Siis sellainen, jossa on välkkyvä raitoja täynnä oleva mustavalkea rakeinen kuva.
Onko se vaan niin hyvä, vai onko rahat loppunu kesken ja se on siirretty ties kuinka monennen kerran seuraavaan autoon.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #21 : 7.09.2013 kello on 12:34 »
Laitoin tiedustelun Kiinaan. Yleensä vastaavat aika nopeasti.
Payment ( = maksu) alibabassa toimii luottokortilla.
Katsotaan mitä vastaavat.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #22 : 7.09.2013 kello on 17:05 »
Mulla vänkärin puolella vähän päälle 50V perutus kamera ja hyvin pelittää ainakin vielä ;) :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:39
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #23 : 7.09.2013 kello on 19:25 »
Ihan Off Topickina kysyisin, jotta miksi hyvin uudessakin ja kalliissa matkailuautossa on sellainen putkimallinen iso laatikko näyttönä. Siis sellainen, jossa on välkkyvä raitoja täynnä oleva mustavalkea rakeinen kuva.
Onko se vaan niin hyvä, vai onko rahat loppunu kesken ja se on siirretty ties kuinka monennen kerran seuraavaan autoon.

Ookko ihan selevinpäin ku tollasta eppäilet  ?

Nuot mustavalkonäytöllä varustetut perruutuskamerat ovat ihan hyviä ja toimivia vermeitä joissakin olosuhteissa parempiakin kuin värinäytölliset.

Ihan samallalailla se littunäyttökin on häiriöherkkä kuin putkinäyttökin . . .


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:37
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #24 : 7.09.2013 kello on 20:11 »
Ookko ihan selevinpäin ku tollasta eppäilet  ?

Nuot mustavalkonäytöllä varustetut perruutuskamerat ovat ihan hyviä ja toimivia vermeitä joissakin olosuhteissa parempiakin kuin värinäytölliset.

Ihan samallalailla se littunäyttökin on häiriöherkkä kuin putkinäyttökin . . .
Olen syntymähumalassa, juu...
Varmaan ovat ihan hyviä. Ei mulla muuta kokemusta ole, kuin mitä niitä aikoinaan oli kuorma-autoissa ja linkkareissa tiiraillut. Nyttemmin on kyllä aika terävät värinäytöt ajokeissa.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.01.2022 kello on 15:04
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #25 : 7.09.2013 kello on 21:14 »
Laitoin tiedustelun Kiinaan. Yleensä vastaavat aika nopeasti.
Payment ( = maksu) alibabassa toimii luottokortilla.
Katsotaan mitä vastaavat.

Mielenkiintoista kuulla hinta, kuinka paljon eroaa Suomen hinnoista.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:39
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #26 : 7.09.2013 kello on 22:06 »
Ookko ihan selevinpäin ku tollasta eppäilet  ?


Aattelin vaan kun "nokkas" on tuossa avattaressa ihan mustana, no omani on jo ihan punasena .. .. ..  Siis avattaressa miullakkii  ;D  ;D

Nii onhan tänäpäivänä nuot ammattilaismallit eri sarjalaisia kuin "harrastelu" mallit . . .  Nii perruutuskamerasta tää vimonen rivi . . .

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:37
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #27 : 7.09.2013 kello on 22:33 »

Aattelin vaan kun "nokkas" on tuossa avattaressa ihan mustana, no omani on jo ihan punasena .. .. ..  Siis avattaressa miullakkii  ;D  ;D
Miten nii mustana? Sehän oli kai punanen sattuneesta syystä..
Okei... Se on piirretty yhdessä puistossa Leningradissa katupiirtäjän toimesta vuonna -87. Jos tarkkaan muistelen, niin saattoi se nokka olla hieman punainen, mutta se johtui kyllä rankasta edellisestä yöstä...tai en kyllä sitäkään oikein muista.

Tätä se mustavalkonen teettää. Pitäis olla värikamera ja näyttö...

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.01.2024 kello on 08:43
  • Seisonta-aika
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #28 : 7.09.2013 kello on 22:34 »
Onko muuten kokemuksia bilteman peruutuskamerajärje stelmästä? tuli vaan juttua tuosta.

ps. jos jollain on myytävänä semmonen putkimonitori peruutuskameraan niin voisin olla kiinnostunut

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #29 : 8.09.2013 kello on 07:43 »
Kiinatuotteiden hintataso ei päätä huimaa. Langaton kamera 3,5" näytöllä maksoi rapiat 50 dollaria.
Siis tämä, joka ei enää ollut tuotannossa.

http://www.aliexpress.com/snapshot/262231602.html