rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Millainen peruutuskamera?  (Luettu 48619 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.01.2022 kello on 15:04
Millainen peruutuskamera?
« : 4.09.2013 kello on 11:30 »
Pitäisi hankkia Vitoon peruutuskamera. Millaisia kokemuksia kameroista ja mitä suosittelette? Olen ajatellut langallista kameraa, jonka voisi kytkeä näytölliseen stereoon.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:22
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #1 : 4.09.2013 kello on 12:15 »
Minulla on asautossa PSVTn CM 111 kamera johon itse olen ollut tyytyväinen. Kytkettynä näytölliseen stereoon.
Halvempia saa ja tuotakin varmasti löytyy netistä halvemmalla. Tuolta kuitenkin aikoinaan ostin.

http://www.one-pro.fi/pdf/PSVT/PSVT_hinnasto_2007.pdf

Varsinkin pikkukärryjä vedettäessä osoittautunut hyväksi, niitä kun ei peileistä näe ennen kun ovat kunnolla linkussa. Ja kytketty oman katkaisijan taakse, eli voi myös ajossa seurata kärryä/ mitä takana tapahtuu.

Heikkolaatuinen kännykällä ajossa otettu kuva:





*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:39
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #2 : 4.09.2013 kello on 20:39 »
Ei ilman  motorisoitua suojaläpää . . .

Varmaan arvaat miksi . . .

Tuolta voi kysyä, tietänevät mikä käyttötarkoituksees i on sopivin   . . .

http://www.engzet.com/index.html

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2023 kello on 10:19
  • AUDI Q5 quotro 2.o Tdi Renaut clio vm 15 Hobby540
Vs: Millainen peruutuskamera?
« Vastaus #3 : 4.09.2013 kello on 21:27 »
Ei ilman  motorisoitua suojaläpää . . .

Varmaan arvaat miksi . . .

Tuolta voi kysyä, tietänevät mikä käyttötarkoituksees i on sopivin   . . .

http://www.engzet.com/index.html
Tuolta olen hommannut.Hyvää palvelua ja neuvoja kohtuu hintaan.Myös takuu asiat toimii Thumb

  • Vieras
  • Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #4 : 4.09.2013 kello on 21:34 »
    Mihin te perutuskameraa tarvitsette? Mekin sitä kovasti suunniteltiin ja pohdittiin, mikä olisi hyvä mutta onneksi ei laitettu. Mieheni on niin loistava kuski että osaa peruutella hyvin ilman kameroita ja tiukissa paikoissa minä hyppään kameraksi ja tutkaksi. Eikä ole kallis laite, eikä tarvinnut johtoja vedellä saatika seinään reikiä tehdä. Näin meillä. ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
    Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #5 : 4.09.2013 kello on 21:38 »
    n. 20e Kiinalaiset kamerat on sekä autossa että vaunussa. Langallisia malleja molemmat ja hyvin ovat pari vuotta toimineet. Niin ikään näytölliseen mankkaan tulee kuva.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
    Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #6 : 4.09.2013 kello on 21:39 »
    Mihin te perutuskameraa tarvitsette? Mekin sitä kovasti suunniteltiin ja pohdittiin, mikä olisi hyvä mutta onneksi ei laitettu. Mieheni on niin loistava kuski että osaa peruutella hyvin ilman kameroita ja tiukissa paikoissa minä hyppään kameraksi ja tutkaksi. Eikä ole kallis laite, eikä tarvinnut johtoja vedellä saatika seinään reikiä tehdä. Näin meillä. ;)
    Saa mm. vaunun kerrasta koukkuun yksikseenkin ja puskuria kolhimatta sekä varsin kätevä taskuparkissa, näkee varmasti missä takana oleva auto on

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:37
    Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #7 : 4.09.2013 kello on 21:40 »
    Tuolta olen hommannut.Hyvää palvelua ja neuvoja kohtuu hintaan.Myös takuu asiat toimii Thumb
    Engzet kauppias on itsekin karavaanari. Saattaa olla joskus jotain muutakin harrastukseen liittyvää myynnissä.
    Itse olen tilaillut kuorma-autoihin 4 kameran settejäkin.

    Tuohon Vito juttuun. Itse asensin retkuiluautoon takalasin sisäpuolelle. Ihan ei näytä vetokoukun nuppiin, mutta olen virittänyt mitta-asteikon päähäni pyörätelineen poikkipuista.
    Kamera kytketty myös motorisoituun autoradion näyttöön. Erillinen katkaisin, jotta voi pitää jatkuvastikin päällä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:22
    Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #8 : 4.09.2013 kello on 21:41 »
    Mihin te perutuskameraa tarvitsette? Mekin sitä kovasti suunniteltiin ja pohdittiin, mikä olisi hyvä mutta onneksi ei laitettu. Mieheni on niin loistava kuski että osaa peruutella hyvin ilman kameroita ja tiukissa paikoissa minä hyppään kameraksi ja tutkaksi. Eikä ole kallis laite, eikä tarvinnut johtoja vedellä saatika seinään reikiä tehdä. Näin meillä. ;)

    Tuutko opastamaan seuraavan kerran kun mun pitää kapea kärry peruuttaa kapeaa ramppia tai metsäpolulle.
    Tai kun pysäköin tuon ahtaaseen taskuun ja peileistä ei näe kadunvarrella taakse pysäköityjä. Ja kyllä tuo on ihan mukava kun aisapainoltaan ison kärryn aisan saa kerralla kohdalle eikä tarvitse kun veivata alas, puhumattakaan siitä kun voi seurata kärryssä olevaa kuormaa ajon aikana.

  • Vieras
  • Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #9 : 4.09.2013 kello on 21:43 »
    Hups, minä puhuin eri asiasta. Tarkoitin asuntoauton peruuttamista ahtaissa paikoissa.
    Anteeksi, parempi näköjään pitää suu supussa.  :-X

  • Vieras
  • Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #10 : 4.09.2013 kello on 21:47 »
    Tuutko opastamaan seuraavan kerran kun mun pitää kapea kärry peruuttaa kapeaa ramppia tai metsäpolulle.
    Tai kun pysäköin tuon ahtaaseen taskuun ja peileistä ei näe kadunvarrella taakse pysäköityjä. Ja kyllä tuo on ihan mukava kun aisapainoltaan ison kärryn aisan saa kerralla kohdalle eikä tarvitse kun veivata alas, puhumattakaan siitä kun voi seurata kärryssä olevaa kuormaa ajon aikana.

    Ei taida tuossa peruuttamisessa olla minusta kovin apua kun lapsena traktorin ja peräkärryn kanssa peruuttaminen ei oikein onnistunut.  :-X

    *****
    • Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:15.01.2022 kello on 15:04
    Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #11 : 6.09.2013 kello on 21:52 »
    Kiitokset vastauksista. Pitänee jatkaa vielä asian tutkimista. Löytyisiköhän kiinasta suojaläpällistä, lämmitettävää mallia...

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:17.05.2023 kello on 22:01
    Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #12 : 6.09.2013 kello on 22:53 »
    oli kamera kiinalainen tai jokin muu ,seuraavat toiminnat pitää olla , kahrel kameral lämmitys ja moottroitu läppä ,näyttö 7tuumaa .hinta ja laatu kulkee yhres?

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 9.10.2023 kello on 10:19
    • AUDI Q5 quotro 2.o Tdi Renaut clio vm 15 Hobby540
    Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #13 : 6.09.2013 kello on 22:54 »
    Kiitokset vastauksista. Pitänee jatkaa vielä asian tutkimista. Löytyisiköhän kiinasta suojaläpällistä, lämmitettävää mallia...
    Löytyy varmaan mutta miten mahtaa takuu asiat toimia

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:39
    Vs: Millainen peruutuskamera?
    « Vastaus #14 : 6.09.2013 kello on 22:58 »
    Kiitokset vastauksista. Pitänee jatkaa vielä asian tutkimista. Löytyisiköhän kiinasta suojaläpällistä, lämmitettävää mallia...

    Muista että takuu jutskut joutuu itte hoitaan jos Chinan roinaa tilaa, tosin samaahan se on täältäkin ostettuna mutta takuu vastuut hoitaa "joku muu", tuolle "ominaisuudelle" lasken jonninverran  . . .  Oon sen verran laiska opetteleen Kiinaa jotta saisin aikaan sepustaasion viasta jotta "vinosilmä" laittais uutta tuleen,  tosin lienee Lonthoon murrekkin kelvata . . .

    Aikaa kuuleman mukaan menee noissa takuu hommeleissa isse hoidettuna . . .