Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kysymys matkailuautoilijoille
ttdriver:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 3.09.2013 kello on 11:30 ---Auto on juuri sen takia ettei tarvitse mitään vetää perässä, eli ei kiinnosta, saunaanhan tosiaan Suomessa pääsee jos ilman ei pysty olemaan.
--- Lainaus päättyy ---
+1
jip59:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 3.09.2013 kello on 11:30 ---Auto on juuri sen takia ettei tarvitse mitään vetää perässä, eli ei kiinnosta, saunaanhan tosiaan Suomessa pääsee jos ilman ei pysty olemaan.
--- Lainaus päättyy ---
+2 Thumb
Lahti32:
Jos ei ole mukana kulkevaa saunaa niin ei voi tietää kuinka mukava sellainen voi olla Thumb Eiväthän sellaiset sitä halua jotka menevät aina leirintäalueelle. Mutta jos haluaa lomallaan olla muista riippumaton vapaa kulkija niin välineet ovat sellaiset puskasuomalaiselle sopivat. Eipähän nuo norjalaisetkaan ole ymmärtäneet leirintäalueelleen saunoja tehdä. Siksi sauna kulkee mukana. Itse en vedä perässäni mitään. Mutta jos joutuisin kulkemaan jollain kevyemmällä kalustolla niin pakkohan Se olisi saunaa vetää jo tavaratilojenkin takia, mahtuisi edes jotain mukaan. Itse asiassa näin joskus netissä sairaan hienon saunavaunun suunnitelman, lasipäätyinen kaunis sauna. Sellaista kehtaisi vetääkin mutta nuo leikkimökin näköiset voisin unohtaa.
j.s mölsä:
kaikki ei todellakaan halua olla leirintä alueella kuuntelemassa känniläisen örinää,kun on autossa kaikki varusteet voi olla vaikka erämaassa,kiinteä 7 kw generaattori huolehtii että akut täynnä ja voi vaikka imuroida normaalisti jos tarvii,miksi reissussa ei voi elää kuin kotona,saunaa olen ajatellut itsekkin,voisi laittaa 6 kw kiukaan niin ei tarvii halkojen kanssa sohlata. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta