Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Näkemiin Nokia

<< < (17/63) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mulli -  3.09.2013     kello on 23:43 ---Teini on eri laitos. Sitä ei lasketa. Teinillä kestää vain ratakisko.

...paitsi jos se on yli metrinen. Kisko siis. Silloin se vääntää sen mutkalle.

--- Lainaus päättyy ---
...ja alle metrin mittasen se hukkaa

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  4.09.2013     kello on 05:52 ---http://m.iltalehti.fi/iltvdigi/20130608025700107_v4.shtml?sa=X&ei=lp8mUpvEIoTOsgbE_YHACQ&ved=0CAkQqwQ
Onneksi 99 sillä 50 kg ei ollu Samppaa taskussa kun ei näy kestävän tuon kummempaa

--- Lainaus päättyy ---

Niin kuin tiedät, tuota xcoveria ei ole edes väitetty iskunkestäväksi.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: janitkon -  3.09.2013     kello on 22:40 ---KEV, meinaatko tosissaan, että Noksulla ei ole raskas organisaatio? Vaikka onhan sitä toki karsittukin tässä vuosien saatossa, mutta silti.

--- Lainaus päättyy ---
En, kommentoin seuraavaa boldattua lausetta ainoastaan  :-*

--- Lainaus käyttäjältä: JariJ -  3.09.2013     kello on 21:37 ---  Ei Nokian inssit huonoja olleet. Johtajat sen sijaan olivatkin. Ja niitä siinä talossa meinaan riittikin. Oli meinaan maanageria ja direektoria joka lähtöön. Jossain vaiheessa vaan unohdettiin, että pitäis vissiin jotain tuotteitakin kehittää.

--- Lainaus päättyy ---

JariJ:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  3.09.2013     kello on 21:50 ---En tiennytkään että tällä(kin) foorumilla on paljon wannabe johtajia, joitten mielestä NE MUUT on huonoja, itse omasta mielestään parempi  ::)
Ois kannattanut cw heittää sisään.

--- Lainaus päättyy ---

No, enhän minä väittänyt, että olisin Nokiaa paremmin johtanut kuin sen johto. Kuitenkin fakta on, että Nokia lopulta kaatui sen johdon kykenemättömyyteen hyödyntää innovaatiota, joita firma tuotti. Mutta ei tästä sen enempää, kun foorumilla näyttää kuitenkin olevan asiasta paljon enemmän tietäviä henkilöitä. Minä kiitän ja kuittaan.

K.E.V:
Jep, tottakai niitten olisi pitänyt ottaa käyttöön esim kosketuskännykät aiemmin, sellainen olikin muttei otettu tuotantoon. Ihmekös että O.P.K sai kenkää ja yx toinen monotettu pitää blogia jossa haukkuu nokiaa minkä ehtii yöuniltaan ;D

No eletään tässä päivässä vaan , mulla on kyllä Nokia 808 symbian ja toisena Lumia 920 luuri , vielä tuo 808 pärjää lumialle osittain.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View