Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Näkemiin Nokia

<< < (15/63) > >>

JeanS:
Nimeltä mainitsematon o:lla alkava johtaja veti Nokian huipulle ja erittäin rajusti myös sieltä alas.
Olen samaa mieltä, että Nokialle varmaan ihan hyvä, että pääsivät eroon tuhoon tuomitusta puhelinbisneksen suunnasta ja pääsevät nyt keskittymään oikeaan työhön ja verkkobisnekseen.

Mitä laitteiden kestävyyteen tulee, niin,,,,,,
Itse odottelen juuri Note kakkosta huollosta.
Näyttö halkesi, kun putosi kesälomareissulla housujen taskusta autosta noustessa maahan.

Vaikeaa on elämä ilman reaaliaikaisia sähköposteja, all time nettiä ja kunnon kalenteria  :-X .

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: JariJ -  3.09.2013     kello on 21:37 ---Ei Nokian inssit huonoja olleet. Johtajat sen sijaan olivatkin. Ja niitä siinä talossa meinaan riittikin. Oli meinaan maanageria ja direektoria joka lähtöön. Jossain vaiheessa vaan unohdettiin, että pitäis vissiin jotain tuotteitakin kehittää.

--- Lainaus päättyy ---
En tiennytkään että tällä(kin) foorumilla on paljon wannabe johtajia, joitten mielestä NE MUUT on huonoja, itse omasta mielestään parempi  ::)
Ois kannattanut cw heittää sisään.

janitkon:
KEV, meinaatko tosissaan, että Noksulla ei ole raskas organisaatio? Vaikka onhan sitä toki karsittukin tässä vuosien saatossa, mutta silti.

jip59:
Meikä jolla on ollut Nokialainen siitä asti kun GSM tuli markkinoille niin vaihdoin puolitoista vuotta sitten Samsung Galaxy Xcoveriin ja Androidiin. Enpä ole tuota katunut mutta kun vanhin poika (Hannu 12v) sai synttärilahjaksi Lumian WP-käyttiksellä niin kummasti on kyseinen käyttis  alkanut kiinnostaa. :o

Toisaalta perheestä löytyy 3 Androidilla olevaa tablettia (myös 3G-versiokin löytyy) ja kovasti on porukat tykänneet.

Mutta meikä joka periaatteesta kaiken kyseenalaistaa voisi vaikka kokeilla paljon parjattua Wintoosan Surface RT-tablettia...  ::)

Mulli:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  3.09.2013     kello on 20:51 ---Kuusitoistavuotiaasta joka painaa 50kg ja rapiat?

--- Lainaus päättyy ---

Teini on eri laitos. Sitä ei lasketa. Teinillä kestää vain ratakisko.

...paitsi jos se on yli metrinen. Kisko siis. Silloin se vääntää sen mutkalle.

Edit: Sanoin tänään "Mitäs minä sanoin". Sitä minä en ymmärrä, miksi minua viisaammiksi rankatut eivät tätä tajunneet jo vuosia sitten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View